Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Kaninmamma skrev:
Oj oj hoppas ni har försonats idag.

Jag har inte pratat med henne på nio och ett halvt år ungefär.

Kaninmamma skrev:
När en kvinna skäller är det inte alls säkert att hon drar snart.

Varför ska hon skälla då? Antingen är hon nöjd eller så är hon inte det - och är hon nöjd finns ingen anledning att skälla.

Kaninmamma skrev:
Jäkligt [sic] träligt att vara med någon utomstående och prata.

Det kommer aldrig någonsin att hända igen.

7 oktober 2012, 12:52
Moderator
Min son har lärt sig att cykla idag! :D Med sin pappa, visserligen, men jag får återkommande stolta rapporter på telefonen.

7 oktober 2012, 15:32
Avslutat konto
Vad kul det låter, Incognita!

Jag har lekt med min dotter på lekplatsen och promenerat. Börjar känna mig som en människa igen efter fredagens bravader.

7 oktober 2012, 15:34
Moderator
Tack, Orange! Och du har varit flitig och lekt. :) Vi är några här som faktiskt har barn i alla fall. Ibland känns det som att vi som gillar och har valt att ha barn är i minoritet.

7 oktober 2012, 15:42
Avslutat konto
Ja, det är väl vanligare med barnlöshet/barnfrihet (varierar nog från fall till fall vilket av dem det är) bland aspies. Jag har dock fått uppfattningen att det är relativt vanligt med unga föräldrar bland oss. Kanske för att man inte är så konventionell som aspergare? En tanke bara. Jag var bara 19 när min dotter kom till världen. Stortrivs som mamma. :)

7 oktober 2012, 15:49
Medlem
Vaknat alldeles för sent. Städat, tvättat och börjat skriva på en uppgift om kvantdatorer.

7 oktober 2012, 16:18
Avslutat konto
Något mer jag gjort idag är att jag konstaterat att aspieforum verkar innehålla fler intressanta trådar än aspergerforum. Man skulle kunna tänka sig att det skulle vara tvärtom, eftersom aspergerforum verkar hårdare modererat. Eller också är det just därför...

7 oktober 2012, 16:37
Medlem
nallen skrev:
CodeRedAlert skrev:
[...] Låtsasbråkat med sambon, blivit gradvis på bättre humör [...]

:01: varför gör fruntimmer sånt där?
Får väl förklara mig efter allt rabalder i tråden. 8-)

Låtsasbråk just i det här fallet var handgriplig låtsashandgemäng. Plats: sängen. Vinnare: med hjälp av lårmusklerna - JAG!

Men annars så är jag rätt bråkig av mig, på ett ickecharmigt fruntimmerssätt.

7 oktober 2012, 17:25
Medlem
En härlig skogspromenad i höstsolen, gick utmed en sjö som var spegelblank.
Två små pälsbollar låg och guppade i sjön, troligen efter att någon avlivat sina hamstrar.
Och det plockades ett knippe kaveldun som skall lackas och ställas i vas.

Men tyvärr hittades det ingen svamp, annars hade dagen varit perfekt.

7 oktober 2012, 17:50
Medlem
Åkt tåg. Har varit uppe i Dalarna på en snabbvisit i helgen.

7 oktober 2012, 19:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.