Ny tråd Svara på tråd  [ 72 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Musik 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Musik
Såna finns det ju dessvärre ganska många av, du kan inte beskriva lite tydligare eller hitta nån bild eller nåt. Ska googla lite på det själv också :)

14 februari 2010, 18:28
Medlem
Nu har jag läst lite på wikipedia och fått ihop det lite, men kan konstatera att jag gillar Björk Guðmundsdóttir och hon räknas som indiepopare :)

Iofs kan saken nog förklaras med att jag aldrig gillat allt i någon speciell intressegrupp/människogrupp/åsiktgrupp, utan för länge sen accepterat att jag gillar att plocka olika i mitt tycke bra delar av olika möjligheter på livets stora tallrik :)

14 februari 2010, 18:37
Medlem
Josef3 skrev:
Indiepopare är äckliga. Spinkiga, ohygieniska, otränade saker med flottigt hår och vänstersympatier.

75% av alla homosexuella som inte är direkta fjollor i min stad är istället indiepopare. Som att välja mellan pest och kolera.

Ungefär så ser också min erfarenhet av indiepopare ut. :lol:
En var väldigt irriterad på mig för att jag inte var likhetsfeminist, jag var "inskränkt" hörde hemma "på savannen" mm. Sen var han väldigt intresserad av varför jag inte satt med benen i kors och om jag kunde sitta med benen i kors...rätt många smygbögstendenser alltså.
Som han maskerade med politisk och feministisk ideologi istället för att erkänna sin läggning rakt av...

14 februari 2010, 19:33
Avslutat konto
Fotbollskillar, hockeykillar, atleter, killar som gillar att jogga och träna. Det är min typ. Vare sig de har flickvän eller inte, är öppna eller ej. Dock inte "förortsgymmare", dvs övergymmade turkar som ENBART fokuserar på styrketräning och som fyller på proteinförrådet med kebab.

Bara tanken på att ha sex med en skitig indiepoppare äcklar mig.

14 februari 2010, 20:39
Medlem
Ny-indie:

Bild

14 februari 2010, 23:30
Medlem
"så jävla indie" :D . Indiepopare brukar ha sådana där tajta jeans va? Som de får utslag på röven av för att de aldrig tvättar dem? Äckligt faktiskt.

15 februari 2010, 00:32
Avslutat konto
Smutsen och bristen på hygien verkar vara en del av indiepopens och vänsterns skönhetsideal. Jag stör mig på det. Varför har dålig hygien blivit så "inne"?

15 februari 2010, 00:55
Medlem
Jag vet inte, men det är mobbat att vara renlig! Mitt troll på familjeliv.se har diskuterat hygien en hel del, och det är skrämmande hur äckliga folk är.

Kvigorna tvättar inte sina underliv, för de tror att de ska få svamp av det. Men så såg jag en film där någon smygfilmat en kvinna som sket, typ en turist som sket i ett hål i golvet. Vad gjorde hon? Jo, först torkade hon röven, sedan torkade hon sig i fittan med samma papper!!! Flera gånger gjorde hon det.

Och så tror folk att armsvett anrikas av rakning och tvätt. Nä gott folk, jag har funnit sanningen i siden och merinoull. Bomull anrikar armsvetten, emedan naturmaterial har en svett och luktminskande effekt.

Snart blir det nog förbjudet att raka sig under armarna också.

Måste kolla om jag inte hade någon hygientråd här någonstans. Eller så kan man ta det i min klädtråd kanske. Hygiensnacket alltså.

15 februari 2010, 01:17
Medlem
Folk som inte använder deodorant borde kölhalas.

15 februari 2010, 11:54
Medlem
Ja, bra idé, då sköljs ju armsvetten bort :D . En känga till de som tror att det är onödigt att tvätta armhålor och underliv: Ni luktar, jag känner det för jag har känsligt luktsinne. För de har ju inte vett att använda kläder som andas heller. De går runt med bomullskläder som börjar lukta sur disktrasa. Hoho, jag tvättar inte fittan jag inte, den rengör sig själv! Jahaaa, är det lugnt om du sitter på golvet då? För jag vill inte ha fittsåser i soffan! Nä, sådana där människor är inte rumsrena.

15 februari 2010, 16:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 72 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.