Jo, men den måste tyvärr beställas, iaf på det "efterblivna" och snart nedläggningshotade bibliotek som jag har tillgång till i den
skitkommun som jag vegeterar i.
Å ena sidan men... det där med terapi är ju en annan ekonomi, här är det "kris" som gäller och inte ens det, "CaremapillerQuickfix" ackompanjerat med diakoni, kommuninnevånarnas livskvalite tillhör inte någon kärnverksamhet och det på samtliga nivåer dvs från vaggan till graven så är det de lukrativa företagarna som agerar marknadsaktörer i det dom avlöser varandra med i "klåperiet" och nedmonteringen av den s.k omsorgen snart avslutad etcetera.
Å å andra sidan är ju själv bäste kock under sådana omständigheter så det är väl att ta till extraordinära åtgärder beträffande de egna "snorungarna" Hmm... får väl se biblioteket har ju än så länge öppet på lördagar... men dagsformen för i morgon? fortfarande feber hostar snorar och gör mig till
annars blir det en sån där borde göra men.., om jag nu inte lyckas göra det omedelbart så är det ett måste att göras snart och det ska bli gjort.
Lägger till att jag ändå har det förspänt beträffande den personal på biblioteket som under åren lyckats anställa sig själva som mina egna P.O. vid mina besök mellan hyllraderna
db