Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
|
Sida 1 av 1
|
[ 10 inlägg ] |
|
Jaja, det blir en valentintråd iaf.....
Författare |
Meddelande |
Savanten Svante
Medlem
|
Jaja, det blir en valentintråd iaf.....
... för det är väl oundvikligt.
|
14 februari 2010, 01:42 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Re: Jaja, det blir en valentintråd iaf.....
Jävla skitdag, men det var ju en fyndig bild i alla fall. Å andra sidan kommer hjärtat förstöras när den sista biten kommer på plats - om det är tetris vi pratar om... En bättre text hade alltså varit: "You complete me - and then you break my heart!"
|
14 februari 2010, 16:01 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Jag anser fortfarande att det är en högtidsdag för varuhusen och att äkta romantik inte har ett skvatt med särskilda datum eller chokladaskar att göra.
|
14 februari 2010, 16:56 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Lush UK har fattat att alla inte älskar valentines day: http://www.lush.co.uk/tmp/valentines/vl ... mlive.htmlDeras valentinesortiment verkar lite trist i år, tror jag skippar det.
|
14 februari 2010, 17:01 |
|
|
lillsanna
Medlem
|
oops hade inte ens fattat att det var idag, eller är det det, eller var det igår?
Hmm har aldrig haft mycket för de där påhittade orsakerna till att man ska handla handla handla...
|
14 februari 2010, 17:22 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Jag tror det har varit redan, igår eller förrgår, inte säker.
|
14 februari 2010, 17:39 |
|
|
lillsanna
Medlem
|
Hehehe lika insatt som jag då. Bor du verkligen helt isolerat? Det är något jag faktiskt drömt om, men nog aldrig får till, å andra sidan fungerar det så här också, eftersom folk har insett att jag inte är i så särskilt stort behov av sällskap och faktiskt inte uppskattar om de kommer/ringer titt som tätt.
|
14 februari 2010, 17:43 |
|
|
Ufo
Medlem
|
@Savanten Svante Din skit. Jag har äntligen lyckats ruta in mitt liv så man slipper såna här påfund. I år är det första året som tom min omgivning förstått att det här är något jag uppskattar att det INTE PÅMINNS om. Suck ännu ett år jag inte missar det fullt ut Hoppas hoppas hoppas hoppas..........................
|
14 februari 2010, 17:52 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Bor isolerat, alltså det gör jag nog inte, men jag inbillar mig det. Så till den grad att jag börjat tro på det. Självbedrägeri antar jag. Det kändes helt bisarrt härom veckan när en arbetsterapeut kom hit. Ingen kommer hit annars. Att ha en främling i hemmet, helt sjuk känsla.
|
14 februari 2010, 18:00 |
|
|
porslinet
Medlem
|
det enda jag har emot sånt här och speciellt andra högtider är att närstående verkar ta för givet att det är deras rätt att umgås med en på grund av något flummigt jävla blodsband. att förutsättas älska någon bara för man delar gener är så jävla vidrigt. sen att min släkt och familj generellt är väldigt trevliga osv hör inte till saken, det gör mig likväl förbannad.
|
25 februari 2010, 21:57 |
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 10 inlägg ] |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|