Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag har tvättat i tvättstugan.

1 oktober 2012, 17:23
Medlem
Det har varit pianolektion och pianoprat hela dagen mer eller mindre och nu kokar jag grönkål. Renskav blir det också.

1 oktober 2012, 17:57
Medlem
Tvättat så att jag har rena kläder inför det kommande besöket i veckan.
Försökt studera men fick läggas ner direkt pga mindre roliga entisar och en dålig dag.
Spelat rummy på fejan och sovit.

1 oktober 2012, 19:12
Medlem
Jag har hibernerat större delen av dagen men kom sedan ganska oväntat igång för snart två timmar sedan. Så nu är det behjälpligt städat i alla synliga rum, disken är diskad och jag äter en mullkost - mittimellan frukost, lunch och middag.

Snart väller barn in här samt en väninna som ska stanna i flera timmar. Usch, säger jag bara. Men det kommer bli roligt när det väl händer och är i gång.

Inatt hittade jag en antologi över medeltidens litteraturhistoria och började läsa. Det blir nog mycket läsning framöver.

2 oktober 2012, 15:39
Medlem
Ätit och sovit samt surfat på nätet.

2 oktober 2012, 17:11
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Det har varit pianolektion och pianoprat hela dagen mer eller mindre och nu kokar jag grönkål. Renskav blir det också.

Häftigt pianolektion, jag är imponerad av alla som kan spela något instrument.
Inte min grej , men det är helt klart häftigt!
Jag köpte rollerblades tänkte börja åka med sonen, kanske fler i familjen hänger på! ;)

2 oktober 2012, 22:54
Medlem
Kaninmamma skrev:
CodeRedAlert skrev:

Häftigt pianolektion, jag är imponerad av alla som kan spela något instrument.
Inte min grej , men det är helt klart häftigt!
Jag köpte rollerblades tänkte börja åka med sonen, kanske fler i familjen hänger på! ;)

Det är yngsta dottern som går på pianolektioner, skulle hemskt gärna vilja ta lektioner själv också men hur och var?

Rollerblades, wow!
Låter roligt och riskabelt på samma gång. ;)

3 oktober 2012, 02:05
Medlem
Idag har jag ätit ostmackor med gurka och korv.

3 oktober 2012, 17:19
Moderator
Funderat litet (eller mycket) slött över begrepp som "ostmackor med gurka och korv" och "fyrhjuliga täckta cyklar med fyrahundra hästars hjälpmotor".

3 oktober 2012, 17:43
Medlem
Jag rapporterar om alla skrubbsår och blåmärken :shock:
Är inte så rädd, har ju haft häst och ramlat av ex antal gånger.
Men kommer investera i bra hjälm och skydd.
Man får väl en del adrenalin kickar när man tränar oj oj hoppsan nu svävar jag i luften tills jag landar. :lol:

3 oktober 2012, 18:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.