Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Någon som vågar klappa min inre hyena? :mrgreen: :11:


Jo, det är bara en av mina inre "little rascals" som försöker låtsas oberörd av frågan ("hen" blev bränd när "hen" försökte klappa en liten humla :? ) de andra nu snutna snorungarna håller på å bygger ett menageri av små luddiga papier-mache modeller av de begagnade pappersnäsdukarna, som de föreställer sig att de föreställer små hyenor som de ju nu vill öva sig att klappa på.

db


27 september 2012, 17:13
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
kullan skrev:
Nu är jag väldigt spänd på hur mitt fiskexprement ska smaka. Det kan bli succe eller världens flopp.


Det blev rätt gott. Är rätt nöjd.


27 september 2012, 17:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött men rätt nöjd.


27 september 2012, 18:24
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
dygdig barbar skrev:
Incognita skrev:
Någon som vågar klappa min inre hyena? :mrgreen: :11:


Jo, det är bara en av mina inre "little rascals" som försöker låtsas oberörd av frågan ("hen" blev bränd när "hen" försökte klappa en liten humla :? ) de andra nu snutna snorungarna håller på å bygger ett menageri av små luddiga papier-mache modeller av de begagnade pappersnäsdukarna, som de föreställer sig att de föreställer små hyenor som de ju nu vill öva sig att klappa på.

db

:lol:


27 september 2012, 18:52
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Kan man defragmentera hjärnan?

A strong shot of wiskey!


27 september 2012, 19:13
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Usch, vad jobbigt det är när tankarna liksom inte vill stanna kvar i skallen! Brukar ni andra också känna er förvirrade på det sättet? Det är som att alldeles för många processer är igång samtidigt med alldeles för fragmenterad hårddisk och dåligt ramminne.

Nog fan känner jag igen det.

Incognita skrev:
Kan man defragmentera hjärnan? :idea:

+1. Försökte med whisky för evigheter sedan – no use.


27 september 2012, 19:27
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det har jag också provat för länge sedan, men det var mycket kontraproduktivt.


27 september 2012, 20:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag har antingen äggstocksinflammation eller så är jag frisk.
Kan inte bestämma mig.


27 september 2012, 23:33
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Över mitt huvud bestämdes det frisk, tydligen.
Doktorer, alltså...alltid ska de lägga sig i. Aldrig får man vara det minsta sjuk.

Idag: Upprymd och faktiskt pigg. Hungrig på en ostmacka, i ordets rätta köksbemärkelse.


30 september 2012, 13:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Över mitt huvud bestämdes det frisk, tydligen.
Doktorer, alltså...alltid ska de lägga sig i. Aldrig får man vara det minsta sjuk.

Ja, är det inte för jävligt - fast det är fint att vara frisk också - även när andra är/blir det. :)

Jag trodde mina öron var friska, så jag pluggade in mig på tystnaden igen, fast dagen efter fick jag problem igen (dock inte alls lika illa som tidigare), så nu kör jag utan öronproppar ett tag till. Eventuellt börjar jag kanske möjligen vänja mig en liten smulaning, vilket ju naturligtvis vore det bästa. Jag kommer dock alltid minnas första gången jag använde öronproppar och vilken oerhörd lättnad det var.


30 september 2012, 13:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.