Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
PIERCA MITT OLLON.

Jaså, du också!? :D Fan vad kul! Sedan kan vi binda fast ett snöre i våra piercings och springa åt varsitt håll! :07:


28 september 2012, 13:11
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Hmm, motstå impulsen att dricka öl och istället plugga.


28 september 2012, 13:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Justja, idag är springdag. Då kan jag inte dricka öl. Utmärkt.


28 september 2012, 13:29
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ska försöka hålla den hormonstinna fjortisen inom mig i schakt inför ett möte idag :07:


28 september 2012, 13:36
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Hur gick det med det, om man får vara så nyfiken och fråga? ;)
**********************************

Jag ska krypa i säng och ta datorn med mig.


28 september 2012, 20:48
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Yetin skrev:
Justja, idag är springdag. Då kan jag inte dricka öl. Utmärkt.


Jag slog mitt hastighetsrekord och det råkade vara en sån dag som bolaget har öppet till 20 så det gick som det gick. Nu ska jag iaf lägga mig i rimlig tid (vagt begrepp som börjar på 2200 men brukar landa på 0300). Några ambitioner lär man ju ha.


28 september 2012, 20:52
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
- skriva skriva skriva
- få håret klippt
- laga savoykåldolmar med älgfärs
- röja undan efter mig så att det inte blir rörigt igen


30 september 2012, 11:53
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
- Ha ett möte med min ena grupp över Adobe Connect (förhoppningsvis utan strul denna gång)
- Försöka fokusera på studierna i förändringsledning (var i en av den kursens böcker som jag fann mitt nick)
- Försöka läsa lite om grupputveckling och de olika teorierna kring detta.
- Sist men inte minst försöka komma i säng i bra tid.


30 september 2012, 12:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Till att börja med: äta långbrunch med sambo och utan barn. :08:
Sedan ut i solen om den håller i sig, annars ut under molnen.
Har en del ren tvätt som ska in i garderoberna, ena dottern ska göra sina läxor, katter ska borstas och rastas, lite småjox i köket då jag gjorde det mesta igår.

Det är söndag! Någon som tittade på Sköna söndag när det begav sig, med Ulf Schenkmanis med sina Klematis? Det var en annan tid, får jag tag i den tiden i anden så kan jag kanske tom. skriva litet senare.


30 september 2012, 13:18
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag har också sjukt mycket ren tvätt som skulle behöva hitta in i garderoberna. Jag har placerat den framför TV:n i hopp om att få lust att ta itu med den där.

Jag brukade lyssna på Trädgårdsdags på P1 - det var Ulf Schenkmanis med sina klematis där också. Och mossa i gräsmattan för att slippa klippa den. Jag har både klematis och mossa på min uteplats, så jag kommer att tänka på det ibland.

Hoppas att det blir en riktigt mysig långbrunch, CRA.


30 september 2012, 13:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron