Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Windows phone 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Windows phone
Incognita skrev:
Jag har ingen handiphone, utan en vanlig handi samt en egen privat mobil av lite enklare modell och utan appar. Skulle inte orka sätta mig in i app-världen, men jag blir imponerad av dem som orkar. Handin kostar inte mig någonting alls. Har du kollat upp om det finns möjlighet för dig att få hjälp med finansieringen av ditt mobilinköp? Vad jag förstår kan man få det om man tänker använda den som hjälpmedel, men jag har inte satt mig in i hur det funkar. Misstänker att man inte får hela summan, trots att man då sparar pengar åt det offentliga.

Jag får nog fråga i Dalarna om det när jag flyttat upp igen. Det är kärleken som drar upp mig.

28 september 2012, 14:25
Moderator
Right. Eller kolla om det är lättare att få hjälp med finansiering här än där... och passa på innan i så fall. Om du orkar... Det är ju så jobbigt att dra i allting... Man skulle behöva exekutiva funktioner till sådant...

28 september 2012, 14:30
Medlem
Incognita skrev:
Right. Eller kolla om det är lättare att få hjälp med finansiering här än där... och passa på innan i så fall. Om du orkar... Det är ju så jobbigt att dra i allting... Man skulle behöva exekutiva funktioner till sådant...

Jag ska visserligen till Hab. nästa vecka. Får väl fråga en generell fråga om hur reglerna är.

28 september 2012, 14:31
Moderator
Ja, kolla det om du ändå skall dit! Det vore ju synd om det skulle visa sig att du kunde få jättebra hjälp här men missar det för att du väntar. Vad jag förstår kan tillämpning av regler skilja sig oerhört mycket från plats till plats.

28 september 2012, 14:34
Medlem
Jo jag har märkt det. Verkligen. Det kan vara stor skillnad tom. Men det kan vara så att eftersom jag redan har en Android som inte är trasig så kanske jag måste vänta tills det behövs en ny. Men jag ska försöka komma ihåg att fråga. Jag fick ju erbjudande om en Handifon fast jag hade min mobil.

28 september 2012, 14:42
Medlem
Det blev ingen diskussion om detta på hab. idag eftersom hon ansåg att jag inte hade behov av någon handifon. Då kände jag inte för att ta upp detta. Jag får spara ihop till den ev. nya mobilen själv sen efter flytten.

3 oktober 2012, 19:34
Medlem
Någon som har koll på utbudet av appar till Windows phone? Jag vill ha appar om stickning, ekonomi,kolhydrat koll av livsmedel samt veckoplanering.

20 maj 2013, 20:46
Medlem
Här kan du se vilka appar det finns
http://www.windowsphone.com/sv-se/store/featured-apps

20 maj 2013, 20:48
Medlem
Det var bara stickning det inte fanns appar om så då blir det en windowsphone.

20 maj 2013, 21:02
Medlem
kullan skrev:
Det var bara stickning det inte fanns appar om så då blir det en windowsphone.

:17:

20 maj 2013, 21:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.