Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Misstaget att öppna en tråd på det stora forumet. Nu känner jag mig förståndshandikappad. :01:

27 september 2012, 22:59
Moderator
Jag gjorde det! Jag har betalat räkningarna! Nästan i tid.

28 september 2012, 00:03
Moderator
sugmundfreud skrev:
Varit hos doktorn, såatte jag är frisk nu!

... och doktorn är sjuk? I huvudet? Eller?

kullan skrev:
Misstaget att öppna en tråd på det stora forumet. Nu känner jag mig förståndshandikappad. :01:

Hm, är vi inte det då? "Genomgripande störning i utvecklingen" heter det ju, och utvecklingsstörning vet ju varenda Svensson är förståndshandikapp... Du råkade säkert bara ut för några som försökte spela NT. ;)

Incognita skrev:
Jag gjorde det! Jag har betalat räkningarna! Nästan i tid.

Nästan? Det är inte den trettionde än? Eller har alla infört såna där oförskämda nyliberala förfallodagar den 28:e?

OnT: suttit på forum och undvikit annat...

28 september 2012, 00:10
Moderator
Banken låter pengarna leka Schrödingers katt i cyberrymden ända till den 1 oktober. OCH de flesta har infört nyliberala förfallodagar. På hyran har jag insiktsfullt nog fixat autgogiro.

28 september 2012, 00:13
Moderator
När du än sätter in dem? Banken!? Har jag bott under en sten eller... Att soc slarvar med att betala ut pengar folk behöver till hyra visste man ju, men banker borde vara mer insatta i hur andra kommersiella företag tänker och bokför. Eller ingår det i priset för att vara fattig småkund numera typ?

Jo, autogiro är en lisa. I alla fall så länge man inte sätter saker man kanske borde säga upp på det...

28 september 2012, 00:18
Moderator
Inte när jag än sätter in dem, utan när jag sätter in dem så här dags. Trots att jag lyckades få det avklarat före midnatt. Jag tror att det är just Nordea som är extra bökiga, men jag orkar inte byta bank.

28 september 2012, 00:20
Moderator
Aha. Men fan, någon borde ju hjälpa dig med det där...

28 september 2012, 00:21
Moderator
Inga betalningsanmärkningar än i alla fall. Har faktiskt aldrig haft några.

28 september 2012, 00:23
Moderator
Desto större fjäder i hatten, som det kostar på. Bara synd att det gör det. Och Nordea lär vara ett känt problem.

28 september 2012, 00:25
Medlem
Zombie skrev:
sugmundfreud skrev:
Varit hos doktorn, såatte jag är frisk nu!

... och doktorn är sjuk? I huvudet? Eller?
Ja jag smittade honom med Aspergers, stackarn :02:

28 september 2012, 00:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.