Ny tråd Svara på tråd  [ 147 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Nästa
Är du rasist? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Är du rasist?
Och sånt gör inte svenskar menar du?

13 februari 2010, 15:32
Medlem
Att hagamannen var en våldtäktsgris ursäktar inte att horder av folkslag tillåts gruppvåldta och skyddas i media och få svenska silhuetter.

Att svenska folket har rötägg gör inte att det blir rätt att ta in stora mängder av folkslag som man vet är mer våldsbenägna och har högre sexdrift rent generellt.

13 februari 2010, 15:38
Medlem
Svenska folket har en horkultur där man uppmanas till att ha mycket sex. Leka av sig. Promiskuöst beteende anses kutym. KK är ett vedertaget begrepp. Jag hatar den svenska knullkulturen och den äckliga feminismen. Och jag hatar att man låtsas att det går att ta in folkslag som har hederskulturer och dylikt, och sedan sitta och grina i media för att Fadime och company är döda.

Som om det skulle bli friktionsfritt liksom.

13 februari 2010, 15:42
Medlem
rdos skrev:
Förvisso, men du svarade inte på frågan om dessa individer borde bli utsparkade med omedelbar verkan för att inte förstöra för andra invandrare som inte sysslar med sådan verksamhet?

Vart skall vi utvisa gruppen "white trash"?

Om en person beter sig som en idiot så är det ju ingen anledning för nästa att göra det samma.

Kan man inte börja med att ge dessa rötägg vita som ovita en konsekvens av sitt handlande?
Idag så fjantas det ju bara med rötäggen.
-Det där var dumt gjort C3PO. Inte råna gammla tanter fy på dig nu får du gå hem o skämas.

Släng in rötisarna i en anstalt istället.

13 februari 2010, 17:34
Medlem
Ufo skrev:

Dem får vi dessvärre dras med. Det är vårt eget avskräde så att säga.

Ufo skrev:
Kan man inte börja med att ge dessa rötägg vita som ovita en konsekvens av sitt handlande?
-Det där var dumt gjort C3PO. Inte råna gammla tanter fy på dig nu får du gå hem o skämas.

Det är ju redan full på anstalterna. Förresten så anser jag nog inte att folk som ligger i krig med svenskar ska sitta på svenska anstalter och kosta pengar. Antingen nackskott, eller tillbaka till hemländerna med dem. Inget av alternativen kostar svenska skattebetalare något nämnvärt.

13 februari 2010, 17:46
Medlem
rdos skrev:
Ufo skrev:

Dem får vi dessvärre dras med. Det är vårt eget avskräde så att säga.

Ufo skrev:

Det är ju redan full på anstalterna. Förresten så anser jag nog inte att folk som ligger i krig med svenskar ska sitta på svenska anstalter och kosta pengar. Antingen nackskott, eller tillbaka till hemländerna med dem. Inget av alternativen kostar svenska skattebetalare något nämnvärt.

Det här är en tydlig förklaring att du anser att olika etniska grupper skall behandlas olika och ha olika rättigheter.
Står du fast vid det här så kan du inte neka till att du är en äkta rasist.

13 februari 2010, 17:54
Medlem
sugmundfreud skrev:
Att hagamannen var en våldtäktsgris ursäktar inte att horder av folkslag tillåts gruppvåldta och skyddas i media och få svenska silhuetter.

Att svenska folket har rötägg gör inte att det blir rätt att ta in stora mängder av folkslag som man vet är mer våldsbenägna och har högre sexdrift rent generellt.

Det där är inte fakta.

13 februari 2010, 18:05
Medlem
Det är mina fakta. Baserat på mina iakttagelser av folk i mitt bostadsområde, min stad generellt och ja, även influenser av artiklar likt den jag länkade till.

Om du har andra iakttagelser att redogöra för, så gör gärna det. Berätta för mig om hur bra araber och somalier är, berätta om dina lyckade möten och sköna iakttagelser med och av folk ur dessa grupper. Jag är idel öra :) .

13 februari 2010, 18:11
Medlem
...för mig är inte invandrare något nytt, konstigt, hemskt eller okänt. Men så är jag född i en Stockholmsförort och är van vid andra än svenskar sen första gången jag slog upp ögonen.

Jag känner inte alls igen din beskrivning.

13 februari 2010, 18:20
Medlem
Det finns mycket annat i Stockholmsförorterna än bara araber och somalier. Jag gillar tex latinamerikaner, indier, finnar, asiater, greker med flera. Men araber och negrer generellt går fetbort.

Men jag är glad att ha vuxit upp i ett helsvenskt område. Flyttade till trashland vid 20 års ålder. Att jag ändå blev utsatt för enträgna raggningsförsök vid 12 års ålder berodde på att min naiva mor skickade mig ensam att handla pizza och hamburgare åt familjen.

Att jag ofta efterfrågar success-stories om araber och negrer (somalier) är för att jag aldrig fått höra någon. Alla talar så väl om integraschoon och mångfald. Men ingen har något gott att säga om dessa folkgrupper. Borde ju finnas massvis med bra saker eftersom folkgrupperna är så vanliga.

Hade du Krigarn några arab och somaliekompisar kanske? Någon du minns extra mycket som var en riktigt bra människa?

13 februari 2010, 18:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 147 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.