Ny tråd Svara på tråd  [ 147 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Nästa
Är du rasist? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Är du rasist?
Krigarn skrev:
Sällsynt låg nivå, Manövern.
Man KAN inte dra såna här växlar utifrån en enstaka tidningsartikel.

Jag tycker det var ett synnerligen välformulerat inlägg. Vore det nu oxå så att dessa ungdomar direkt blivit utsparkade ifrån Sverige på livstid så skulle nog jag och flera till sett bra mycket positivare på invandrargruppen. Det är ju givet att sådana attityder ifrån rötägg till invandrarungdomar kommer att underblåsa attityden att alla invandrare är skitstövlar som ska slängas ut (alternativt inte ska släppas in). Att de själva anser sig föra ett krig emot svenskar och svensk kultur är ju ett ypperligt skäl till att skicka tillbaka dem där de kom ifrån. Och det är ju ghetto-bildningen som skapar dessa attityder, vilket vi andra länge påpekat utan större framgång. Inga ghetton -> få rötägg bland invandrarungdomar -> få problem med invandring.

13 februari 2010, 14:29
Medlem
Att du är rasist vet vi redan.

13 februari 2010, 14:32
Medlem
Krigarn skrev:
Att du är rasist vet vi redan.

Nu fick vi ett nytt lågvattenmärke på forumet. :mrgreen:

13 februari 2010, 14:35
Medlem
Mats skrev:
Om jag ska vara med här på samma villkor som alla tycker jag inte att jag ska behöva censurera mina åsikter. Om jag tycker att det är låg nivå vill jag kunna skriva att det är låg nivå. Jag vill inte hålla på och anpassa mig. Jag vill kunna skriva precis vad jag tycker. Anpassar mig gör jag tillräckligt mycket ändå ute i NT-världen.

Naturligtvis. Jag skrev oxå tidigare att det var väl låg nivå, så då är vi åtminstone två. :mrgreen:

13 februari 2010, 14:38
Medlem
Igen: finns det forskning som visar att vissa etniciteter har kriminaliteten i blodet?

13 februari 2010, 14:44
Medlem
Krigarn skrev:
Igen: finns det forskning som visar att vissa etniciteter har kriminaliteten i blodet?

Såklart att det finns. Massor.
Referens: http://www.solargeneral.com/library/rac ... havior.pdf

13 februari 2010, 14:48
Medlem
Fast nu handlade sugis inlägg inte bara om kriminalitet, utan även om attityder. Jag tycker inte det är rimligt att invandrarungdomar som anser sig föra krig emot svenska ungdomar har någon som helst rättighet att stanna i Sverige. Tycker du det? Längtar du kanske efter att själv kriga med dem?

13 februari 2010, 14:53
Medlem
Det rör sig om några individer i det här fallet, inte hela folkgrupper. Något ni verkar ha missat totalt.

13 februari 2010, 15:11
Medlem
Krigarn skrev:
Det rör sig om några individer i det här fallet, inte hela folkgrupper. Något ni verkar ha missat totalt.

Förvisso, men du svarade inte på frågan om dessa individer borde bli utsparkade med omedelbar verkan för att inte förstöra för andra invandrare som inte sysslar med sådan verksamhet?

13 februari 2010, 15:16
Medlem
Krigarn skrev:
Sällsynt låg nivå, Manövern.
Man KAN inte dra såna här växlar utifrån en enstaka tidningsartikel.

Artikeln är endast ett exempel för att förtydliga. Jag har bott bland en massa araber och somalier. Det är inte människor som passar in i vårt samhälle. De är annorlunda, mer vildsinta av sig. I grupp blir de farliga. De är sjukt grälsjuka och vill gärna knulla svenska flickor. De är ofta framfusiga. Det var inte ovanligt att araber försökte ragga upp mig när jag var 12 år gammal. Det har kommit somalier och ringt på min dörr med ett glas sprit i handen, velat komma in och knulla. De följer sina instinkter helt enkelt.

I somras hade vi någonting som kallades för pissligan. Det var blånegrer som gick omkring urinerade på folks staket. Den som sade till dem fick stryk.

Jag tycker det är mycket obehagliga människor, kulturkrocken blir så enorm att jag rentutav tycker att man inte bör ta in några stora kvantiteter av just dessa folkslag. Och, jag anser inte att jag är rasist för att jag vågar säga detta som så många innerst inne vet, som så många blundar för.

13 februari 2010, 15:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 147 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.