Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Själv ska jag äta en bullbiff (faktiskt en bullbiff) med sallad (faktiskt sallad) och dricka lättdryck (faktiskt lättdryck).


27 september 2012, 02:02
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Knäckemacka med OST och ett STORT glas juice! Bapelsinjuice!


Bild


27 september 2012, 02:24
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Oj, faktiskt en knäckemacka...


27 september 2012, 02:44
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Frukostfil (faktiskt frukostfil) nyss (faktiskt nyss). Åt ju inte det (faktiskt inte det) imorseftermiddags.

Men bapelsinjuice skulle jag gärna vilja smaka (faktiskt). Den går jag bet på, inte sett härikring (faktiskt inte).


27 september 2012, 04:57
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
:roll:
Mobbare.

En ostmacka på natten är faktiskt (faktiskt) suspekt.


27 september 2012, 08:26
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Det var en ärlig fråga - eller, ja, det började som en ärlig fråga - angående varför det var anmärkningsvärt att du åt en ostmacka. Tack för svaret! :)


27 september 2012, 11:59
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Den naturliga följdfrågan (fasen jag borde bli nästa programledare i Babel) är varför en ostmacka på natten är suspekt? Gäller det bara för ostmackor eller mackor i största allmänhet? What about butter geese eller sandhäxor?


27 september 2012, 12:02
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Sankta Lucia
Ge mig en tia
tian var trasig
Lucian vart knasig :01:


27 september 2012, 12:08
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Den naturliga följdfrågan (fasen jag borde bli nästa programledare i Babel) är varför en ostmacka på natten är suspekt? Gäller det bara för ostmackor eller mackor i största allmänhet? What about butter geese eller sandhäxor?

Jag associerar ordet macka och ost till saker i sängarnas värld.
Det blir fel och måste då förklaras som tillhörande kökens värld.
När så är fallet, vill säga.


27 september 2012, 22:37
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ibland är en ostmacka bara en ostmacka. :10: (Snubben med pipan* är Freud, om det inte framgår.)

*) I brist på cigarr alltså.


27 september 2012, 22:39
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron