Om en wellhörna införs föreslår jag att den görs åtkomlig enbart för inloggade medlemmar.
12 februari 2010, 23:06
Savanten Svante
Medlem
Re: wellhörna.
Schueberird skrev:
Om en wellhörna införs föreslår jag att den görs åtkomlig enbart för inloggade medlemmar.
Låter som en ypperlig ide!
Jag passar på att påpeka att det här fortfarande är en forum i vardande, påverka, ni påverkar fortfarande starkt. Det finns inga fasta former för det här forumet än.
12 februari 2010, 23:10
Schueberird
Medlem
Finns det möjlighet att bygga upp en tråd i wellhörnan som en faq för att göra den överblickbarare?
Jag antar att wellhörnan främst skulle användas i socialt syfte!?
12 februari 2010, 23:56
Ufo
Medlem
Schueberird skrev:
Finns det möjlighet att bygga upp en tråd i wellhörnan som en faq för att göra den överblickbarare?
Jag antar att wellhörnan främst skulle användas i socialt syfte!?
Tanken var att vartefter frågorna kommer in läggs de in i en lista. När en fråga besvarats förvandlas den till en länk till svaret. Då kan man se vilka frågor som är besvarade och vilka som inte är det och det är lättare att snabbt hitta de frågor man är intresserad av.
13 februari 2010, 00:22
porslinet
Medlem
Schueberird skrev:
håller med. även att man kanske inför en begränsning så att man behöver ha postat ett antal inlägg.
Schueberird skrev:
Tanken var att vartefter frågorna kommer in läggs de in i en lista. När en fråga besvarats förvandlas den till en länk till svaret. Då kan man se vilka frågor som är besvarade och vilka som inte är det och det är lättare att snabbt hitta de frågor man är intresserad av.
är en bra ide, ser dock helst att den som har wellen inte ska behöva mecka med det. tycker det är viktigt att det ska vara så enkelt som möjligt att få dela med sig av sig själv.
13 februari 2010, 03:46
Schueberird
Medlem
porslinet skrev:
Schueberird skrev:
håller med. även att man kanske inför en begränsning så att man behöver ha postat ett antal inlägg.
Schueberird skrev:
är en bra ide, ser dock helst att den som har wellen inte ska behöva mecka med det. tycker det är viktigt att det ska vara så enkelt som möjligt att få dela med sig av sig själv.
Det är sant. Det går säkert att göra ganska enkelt - om forumkoden tillåter det, vill säga.
13 februari 2010, 04:53
Admin
Site Admin
porslinet skrev:
Schueberird skrev:
Ideen som sådan låter trevlig, jag skall kolla upp om det finns någon pluggin som kan passa ändamålet.