Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Det kan ju till exempel vara så att när jag är klar efter ett långt pass, så vill jag åka till affären och handla, men då är det STÄNGT :x bara för att normenfolket tror att ingen vill handla mat mitt i natten - eller jag kanske vill gå till biblioteket en stund, men då är det STÄNGT :x bara för att normfolket tror att ingen vill besöka biblioteket mitt i natten. :P

"Bränn Ullared!" säger jag bara.


24 september 2012, 19:51
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jaha, så om allt som du sysselsätter dig med på egen hand vore öppet 24-7 så skulle du inte ha något som helst behov av mänsklig kontakt, menar du?


24 september 2012, 19:53
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
:lol: Nä, då skulle jag kunna vara LYCKLIG jämt!

Märk väl dock att jag skrev "både och". :10:


24 september 2012, 19:54
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Det där känner jag igen mig i.


24 september 2012, 20:13
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu ska jag äta något genom att suga upp det längs en kroppsöppning, sedan ska jag lydigt ge katterna mat som den träl jag är varefter jag tänker sova.

Gonatt.


26 september 2012, 00:34
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Jag har en mycket porträttlik docka föreställande Liv Ullman i garderoben; räknas det?

Kan inte svara. Vet inte vem Liv Ullman är. Men det finns en skådespelerska som heter Liv Ullmann, du menar inte henne möjligen? Fast jag tycker nog mer det räkknas när Liv suger Ulrik. Då går man ner för räkning och blir räksallad, vilket ligger närmare Nirvana.


26 september 2012, 00:46
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Zombie skrev:
Kan inte svara. Vet inte vem Liv Ullman är. Men det finns en skådespelerska som heter Liv Ullmann, du menar inte henne möjligen?


Nej, inte alls; jag pratar om en helt annan skådespelare: Liv Ullman var med i filmer som till exempel Persson, Skalmen, Nattvandrarna och Ormens skägg.


26 september 2012, 01:26
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Aha. :idea: I Ingemar Bergmans stall. Nej, så kinky filmer betackar jag mig för.


26 september 2012, 01:58
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu blir det en ostmacka (faktiskt en ostmacka), borsta tänder och sängen efter det.


27 september 2012, 01:52
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Vad är det för speciellt med att du äter just en ostmacka? Jag äter ostmackor varje dag, men inte tror jag att jag är något särskilt för det inte. Du ska inte komma här med dina ostmackor: Jag säger bara en sak: Råååger Mååår.


27 september 2012, 01:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron