Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 
Är människor utan husdjur knasiga? 

Hur är alla som inte äger ett husdjur?
Elaka. 14%  14%  [ 1 ]
Konstiga. 29%  29%  [ 2 ]
Inget särskilt. 43%  43%  [ 3 ]
Något annat. 14%  14%  [ 1 ]
Antal röster : 7

Är människor utan husdjur knasiga? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Är människor utan husdjur knasiga?
För fullständighetens skull var någon tvungen att starta denna tråd - och lotten föll på mig.


25 september 2012, 23:49
Medlem
Inlägg Re: Är människor utan husdjur knasiga?
Konstiga.
Varken mer eller mindre.


25 september 2012, 23:51
Medlem
Inlägg Re: Är människor utan husdjur knasiga?
Jag är utan husdjur just nu och det är inget särskilt med mig anser jag.


25 september 2012, 23:53
Moderator
Inlägg Re: Är människor utan husdjur knasiga?
Ja, hade man fått rösta på fyra alternativ i stället för ett så kanske...


26 september 2012, 00:03
Medlem
Inlägg Re: Är människor utan husdjur knasiga?
Menar du alltså att folk utan husdjur är alla fyra alternativ? Varför, i så fall?

Jag är utan husdjur och är konstig, men jag vet inte om det finns något signifikant samband dememellan. Om det skulle finnas ett samband måste man också ställa sig frågan vilket som kom först. Om jag inte skaffat husdjur av den anledningen att jag är konstig, så kanske jag också samtidigt är mycket ansvarsfull och en god kännare av mig själv, eftersom jag annars skulle ha skaffat husdjur. Om jag däremot blivit konstig av att inte skaffa husdjur vet jag inte vilka slutsatser som kan dras.


26 september 2012, 00:07
Medlem
Inlägg Re: Är människor utan husdjur knasiga?
Jo, att enkom vara utlämnad till de jäkla människorna har gjort mig mer än knasig...

db :01:


26 september 2012, 00:38
Medlem
Inlägg Re: Är människor utan husdjur knasiga?
Fast du har ju å andra sidan en hund.


26 september 2012, 01:27
Medlem
Inlägg Re: Är människor utan husdjur knasiga?
Schueberird skrev:
Fast du har ju å andra sidan en hund.


Jo, men å ena sidan så går ju ränderna aldrig ur, ju, bara för att jag har ett 100%igt hundägaransvar så betyder det ju inte att jag äger min hund, jag kanske är en lite mer oknasig människa ja men inte som i botad, oknasigare än vad jag hade varit annars men inte oknasigare än vad andra människor är, svårt att förklara vad jag menar, men hunden gör mig inte immun mot andra människor, snarare tvärtom...

db :01:


26 september 2012, 01:52
Medlem
Inlägg Re: Är människor utan husdjur knasiga?
Bortsett från fiskar ett par år under tonåren så har jag aldrig haft husdjur, lite svårt när mamma är jätteallergisk och även bästa barndomsvännen. Jag skulle vilja skaffa en hund, men jag är för rädd ifall jag inte kan ta hand om en hund, med tanke på hur lätt jag förlorar mig i olika projekt.

Men jag är inte alltför konstig, i alla fall om man ska tro omgivningen, personligen tycker jag att min omgivning är helknäpp ibland :P


26 september 2012, 08:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.

cron