Ny tråd Svara på tråd  [ 12 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Hundägare? 

Hundägare är faktiskt suspekta.
Ja. 33%  33%  [ 3 ]
Nej. 22%  22%  [ 2 ]
Din mamma? 22%  22%  [ 2 ]
Schueberird! 22%  22%  [ 2 ]
Antal röster : 9

Hundägare? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Hundägare?
Suspekta typer de där hundägarna, tycker ni inte?


25 september 2012, 21:49
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
Jo, :oops:

db: förlåt :03:


25 september 2012, 22:35
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
Nä inte värre än kattägare skulle jag säga.


25 september 2012, 22:49
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
En del människor ska då inte ha hund.


25 september 2012, 23:02
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
Betänk att hundar helt och hållet lever i träldom i förhållande till ägaren. De varken får eller kan ens gå på toaletten själva.

Är inte det fullständigt absurt?


25 september 2012, 23:29
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
Så en bra hundägare är en bra människa fast något suspekt iom. valet av husdjur men en dålig hundägare är ondskan själv.
Hunden är helt utlämnad.

Är jag seriös nu?


25 september 2012, 23:42
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
CodeRedAlert skrev:
Betänk att hundar helt och hållet lever i träldom i förhållande till ägaren. De varken får eller kan ens gå på toaletten själva.

Är inte det fullständigt absurt?


[ ? ]Förlåt :03: dem; ty de veta icke vad de göra och de delade husses kläder mellan sig och kastade lott om dem...

db *tappat självrespekten* :03: :cry: :03:


25 september 2012, 23:43
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
dygdig barbar skrev:

[ ? ]Förlåt :03: dem; ty de veta icke vad de göra och de delade husses kläder mellan sig och kastade lott om dem...

db *tappat självrespekten* :03: :cry: :03:
Nu skojar du väl? Du är ju en av de goda. Både som i hundägarna som i människorna.


25 september 2012, 23:50
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
CodeRedAlert skrev:
dygdig barbar skrev:

[ ? ]Förlåt :03: dem; ty de veta icke vad de göra och de delade husses kläder mellan sig och kastade lott om dem...

db *tappat självrespekten* :03: :cry: :03:
Nu skojar du väl? Du är ju en av de goda. Både som i hundägarna som i människorna.


Tack det var snällt skrivet av dig :08: det värmer och visst skojade jag väl?

Vet inte riktigt både den hund jag har kvar och den jag fick lämna tillbaka till evigheten är ju något opålitliga sanningsvittnen då jag ser dem mest som något av gudarna skänkta till mig, vad jag nu gjort för att förtjäna det.

Det är med en öm tå det här som jag haltar fram på då jag nu skriver att jag står i en evig tacksamhetsskuld till min tidigare hund, en skuld som jag något hoppas betala av på, med det lilla jag förmår, till den jag har kvar.

Vet, det blev nått pekoralt över det jag helst hade velat skriva en mer finstämd text om, och nej tänker inte skylla på dyslexi mer än att dagsformen alltid är den bästa sett till den goda vänskap som en hund erbjuder med sitt jämförelsevis korta liv, hunden skiter rent ut sagt vilka diagnoser människan är satt att leva under, även det mer sämre och patologiska som i bland kallas normalt, tyvärr.

Tack CRA för det du genomskådar, det är människokärlek :08: det, som från en hund med kattögon...

db


26 september 2012, 00:34
Medlem
Inlägg Re: Hundägare?
Din mamma.


26 september 2012, 15:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 12 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron