Jag har ingen trygghet. Ingen människa är stabil och jag är hemlös. Jag ser döden som en befriare. Då blir jag trygg evinnerligen.
Vi är stabila och här är du välkommen. Glöm aldrig det.
Tack!
Tack även till Kaninmamma!
21 september 2012, 01:34
Phideaux
Medlem
Re: Vad har ni er trygghet någonstans ?
Enda stället jag känner mig trygg och någonting som kan liknas vid lycklig är i drömmarnas värld. Om jag kunde skulle jag försätta mig själv i en permanent koma där jag kan drömma mig till vad jag vill tills kroppen lägger av. I mina drömmar kan jag springa jättefort och hoppa jättehögt. Ibland kan jag också flyga.
I vaket tillstånd är det tryggaste jag vet mitt eget hem. Men bara om det är tyst runtomkring och ingen stör.
21 september 2012, 01:45
Sheyen
Medlem
sugmundfreud skrev:
Sheyen skrev:
sugmundfreud skrev:
Jag har ingen trygghet. Ingen människa är stabil och jag är hemlös. Jag ser döden som en befriare. Då blir jag trygg evinnerligen.
Vi är stabila och här är du välkommen. Glöm aldrig det.
Tack!
Men... Vad menar du med "hemlös"? Är du det nu? Du får bo här!
21 september 2012, 07:28
kullan
Medlem
Jag skulle säga att min trygghet är hos pojkvännen. Med honom behöver jag inte spela teater.
21 september 2012, 08:15
Zirre
Medlem
Jag har min trygghet i mig själv samt hos familj, pojkvän m.fl.
21 september 2012, 09:32
sugmundfreud
Medlem
Sheyen skrev:
Du er snel hest . Asså jag får vara hos farsan men orkar inte just nu pga hans alkoholanfall. Ska vara i stan ett tag innan jag åker tillbaka....
21 september 2012, 16:26
Sheyen
Medlem
sugmundfreud skrev:
Sheyen skrev:
Du er snel hest . Asså jag får vara hos farsan men orkar inte just nu pga hans alkoholanfall. Ska vara i stan ett tag innan jag åker tillbaka....
Okej...
21 september 2012, 16:48
CodeRedAlert
Medlem
Jag är trygg i mig själv, ofta så pass trygg att andra också söker sin trygghet hos mig. Hemma eller ute spelar ingen roll, jag vet att jag kan hantera de flesta situationer inklusive hotfulla sådana.
23 september 2012, 22:11
Kaninmamma
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag är trygg i mig själv, ofta så pass trygg att andra också söker sin trygghet hos mig. Hemma eller ute spelar ingen roll, jag vet att jag kan hantera de flesta situationer inklusive hotfulla sådana.
Grattis ! Du har kommit långt vi kanske kommer dit även vi en dag. Känn dig stolt och glad över det tycker jag( och jag glädjs verkligen helhjärtat )
24 september 2012, 01:05
Incognita
Moderator
Jag har nog alltid haft min trygghet i min förmåga att prestera. Och på sistone har jag inte presterat särskilt mycket... Jag vaknade precis med den insikten och frågeställningen om någon del av mig vägrade prestera för att se om jag duger ändå. Innan jag somnade höll jag på att läsa ett kapitel om att kommunicera med sina inre dissociativa delar.