Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Starcraft 2 - Silver League - Rank 13 
Författare Meddelande
Inaktiv
Inlägg Re: Starcraft 2 - Silver League - Rank 13
Jag har kommit på att för att bli en bra Starcraft 2-spelare, så borde man behärska att spela med alla 3 raser. Därför har jag börjat spela rasen Terran. Den enklaste rasen att slå är såklart Zerg, eftersom jag läser vad dom spelarna håller på med. Det enda felet jag gör är att jag ibland låter dom få Broodlords vilket jag inte borde låta dom få.

Spelade 6 matcher idag och vann 5 av dom, de flesta efter riktigt dåligt eget spel, men jag vann relativt lätt ändå. Jag är rankad 15/100 i Bronze-ligan nu. Jag ska ta mig in i Silver-league, så snabbt det bara går. Därefter planerar jag att skaffa ett 3:e konto och spela som den 3:e och sista rasen Protoss. Den rasen tror jag är lättast att spela, det är jag rätt säker på. När jag nåt Silver med Protoss-rasen, så ska jag antagligen spela Zerg igen och ta mig från Silver till Gold. Jag kunde nog åstadkommit detta förra säsongen som slutade för 1 vecka sen, men jag valde att börja spela Terran av någon outgrundlig anledning, på mitt andra konto istället.

Det är jävligt skönt att slippa sitta och spamma tangenterna "S" och "D" i 8 minuter som Zerg. Sen nu med Terran, så kan jag använda drops betydligt enklare och effektivt. Jag har också en superb enhet i "Banshee", som är en flygenhet som kan göra sig osynlig. Just nu är den den största delen av mitt tidiga attack-spel. Man distraherar motståndaren och irriterar skiten ur den, det surrar osynliga enheter i hans baser. Ofta gör motspelaren en efterbliven "allin" med alla enheter i ren frustration och dom slaktar jag med pansarvagnar och andra trupper busenkelt.

Jag har mest problem mot rasen Protoss och det är med största sannolikhet för att jag aldrig spelat som den rasen. Men det ska vi ändra på.

Kill em all and enjoy it!
:07:

Terran Banshee
Bild

Så JÄVLA irriterande att möta men sååååå jävla skön att ha själv :09:


Nu ska jag ut och spela 4v4 (4 mot 4 spelare, 2 lag) som Terran. Jag är i Silver-league där och planerar att börja dominera dessa matcher och alltid vara den största bidragande orsaken till mitt lags vinst. Så har ej varit fallet hittills. Men jag SKA FÖR HELVETE LYCKAS om jag så ska mörda för det. And thats it.
Nothing stops me!


17 september 2012, 20:14
Inaktiv
Inlägg Re: Starcraft 2 - Silver League - Rank 13
Nu spelar jag rasen Protoss, för andra dagen. Jag började vinna idag de sista 5 matcherna, det tog ett tag att fatta vad i helvete jag höll på med. Ny ras. Det är den roligaste rasen känns det som, det finns massa sätt att irritera motståndaren och göra så den får höjt blodtryck och eventuell blodpropp.
:)

"Dark Templars" är min nya favoritenhet, speciellt när de "warpas" in med en "Warp Prism" i fiendens hatade bas. Att se fiendespelaren försöka få tag på mina "Dark Templars" som är osynliga är helt otroligt tillfredsställande.

Rasen Zerg besegrar jag genom en ren bluff. Det kommer funka i alla ligor hehe. LOL
Sketakul!! En slags försenad 4-gate hehe 666

Enheten avrättar de flesta andra med ett slag. Ytterst effektiv dräpare styrd av rätt person.
Bild

Jag gillar mest bitchiga småpuckon som motspelare som gnäller när de förlorar. Det ger mig en chans att strö salt i deras sår och gör min njutning mycket högre.
Sadism, en ytterst skön hobby.


22 september 2012, 22:21
Inaktiv
Inlägg Re: Starcraft 2 - Silver League - Rank 13
Idag har jag börjat spela Zerg igen. Vunnit fyra matcher i Bronze-league. Skrattat ihjäl mig hur dåliga dom är. Jävla dumma sopor. Den sista var en Protoss som satte ut 20-30 cannons på kartan som blockad. Jag blev ÄCKLAD och mobbade idioten genom hela macthen. Sa åt den att inte spela mer bland annat. Fyfan för sånt drägg hehe. JÄVLA N00b!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DRA ÅT HELVETE FÖR FAN!


Jag vann enkelt såklart efter 33 jävla minuter. Sa åt svinet att dra och "Surrender" eftersom den är en sopa. Men puckot lyssnade inte. Jävla svin. Hehe. Nej fyfan för jävla "Void Ray n00bs" med cannons. Speciellt när de blockar 1/3 av kartan. Såna kan dra åt helvete och ska förnedras och mobbas.

*ASGARV*

Jävla n00bs! Ska förnedra folk så jag kommer upp till rank 1 i Bronze på mitt konto och ta upp det också i Silver. Orkar inte med alla jävla puckon i Bronze. Det blir två Silver-konton för mig. Sen tar jag det ena till Gold.

I HATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jäva irriterande svin. Tur dom inte är i samma rum som mig för då skulle dom få ett stenhårt knytnävsslag på armen så dom skrek. Sen eftersnacks om så önskas. SVIN!
:02:

Bild

Ja oj va elak jag är. Get over it you fucking cunts.
Hehe.

I need to hurt someone, they are so irritating!


26 september 2012, 18:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3


Som gäst saknar du privilegier.

cron