Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Incognita skrev:
CodeRedAlert skrev:
27 styckna tror jag det blev. Babylon Search verkar ha mördats nu men säker kan man inte vara.

HUR??? Jag vill också mörda Babylon Search!!!



Det är troligen den som orsakat kraschen på en stationära dator. :03:


21 september 2012, 17:57
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Oj då! Alltså, min dator funkar faktiskt (peppar, peppar), och säkerhetsprogrammet hittar inget felaktigt heller. Jag bara gillar inte Babylon, och det går inte att avinstallera det. Får ta hjälp av jobbteknikerna. Det är ju trots allt jobbets dator. Kanske var det en väldig tur att jag inte installerade skiten fullt ut, inte registrerade vad det nu var man skulle registrera. Men det var ju klantigt att råka få med det från början. Det följde med när jag skulle ladda ner något helt annat. En annan är ju inte så bevandrad...

Internet explorer kraschar väldigt ofta, men det kraschar inte fullt ut. Det bara säger att det gör det, och sedan funkar det plötsligt i alla fall.


22 september 2012, 00:38
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Vart har alla tagit vägen??? Va' tråkiga ni är! :x ...som inte är här. :(





Har ni liv eller?


22 september 2012, 01:14
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag har en mycket porträttlik docka föreställande Liv Ullman i garderoben; räknas det?


22 september 2012, 01:33
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Denna tomten skall nu sova.


22 september 2012, 01:34
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Jag har en mycket porträttlik docka föreställande Liv Ullman i garderoben; räknas det?

Det beror la på hur livat ni har det tillsammans.


22 september 2012, 01:36
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Incognita skrev:
Vart har alla tagit vägen??? Va' tråkiga ni är! :x ...som inte är här. :(





Har ni liv eller?


Lyssnar livligt och engagerat på Schueberirds "post" i musiktråden, en gripande vacker sång av Julia Ecklar om ett liv eller... "venne" så noga, försökte "translate" med googles och är ännu mer *förvirrad* än jag var innan... får väl försöka lägga upp "translaten" bredvid orginalet så kanske men bara kanske jag lär mig något nytt inatt också!

db


22 september 2012, 01:42
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ang. Babylon search så laddade jag ner Malwarebytes antimalware (gratis testversionen) som sopade rent. Fast det gäller att hitta en ren nedladdning av ovanstående och inte en falsk där man även laddar ned något annat. Antagligen Babylon igen. Man ska alltså rata Malwarebytes.org hemsida och leta efter en ren länk.


22 september 2012, 02:02
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hm... Det där låter som dömt att misslyckas... Det blir bara tok när jag laddar ner saker. Tur att jag har tillgång till tekniker!


22 september 2012, 02:18
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Babylon :05: nå't jäkla skit som hängde med i nå'n firefoxtilläggnedladdning eller om det var i en firefox uppdatering :05: Tror men minns inte så tvärsäkert :01: tror också att jag ändå blev av med det i Windows OS med hjälp av Comodo

db :11:


22 september 2012, 02:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron