Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Mina utsatta områden är: fingertoppar, axlar, ansikte, bröst, ben, hårbotten, händer och fötter...

17 september 2012, 22:21
Medlem
Försökt att skriva ett inlägg om mina "tics"... men men men...

db :01:

Edit innan jag postar: Bitit av en plomb :lol: $$$$$... förutom tandvårdsrädslan som ju också kostar på.Bild

18 september 2012, 06:27
Medlem
Jag har hunnit vaknat. Mer har jag inte gjort typ.

18 september 2012, 09:47
Medlem
I söndags var jag ute och orienterade igen och åt middagssmörgåsar på en klippa med utsikt över öppna fält, skog och uppstickande småbitar av en stad.

18 september 2012, 11:09
Medlem
Lämnat barn till skolan, åkt hem igen, kuttrasjuat, sovit otroligt tungt och nu sitter jag och äter frukost.

Inatt någon gång mellan två och tre bestämde jag mig för att ta tag i skrivandet igen, sitta varje dag och tvångsprångla ut några rader text. Vidare tänkte jag mig surfa in på platsbanken och kolla läget.
Och nu sitter jag här och stirrar håglöst ut genom köksfönstret, på regnet som hamrar mot asfalten och på en grön buske som slits hit och dit i blåsten.
Mycket konstruktivt och handlingskraftigt.

Snart kommer barnen hem, eller den ena måste hämtas ifs. och så ska vi ha en gemensam läxdag.
Livet kunde vara mycket sämre.
:10:

18 september 2012, 15:07
Medlem
Jag har varit på Habiliteringen och träffat min nya arbetsterapeut. Verkar vara av typen men lilla vän vad kan jag hjälpa dig med då. :01:

Jag lyckades räkna fel på restiden så jag kom en kvart försent. blev skitstressad och fick ont i magen ett tag. :(

Sedan åkte jag hem och värmde spagetti och köttfärssås.

När jag skulle in på datorn upptäckte jag att det återigen blivit driftstopp på internet. Hur usla får en internetoperatör vara? :roll:

Men nu är bredbandsuppkopplingen tillbaka. För hur länge då? :roll:

Jaja där har ni min underbart usla dag i korthet. Blä.

18 september 2012, 21:49
Moderator
kullan skrev:
Jag har varit på Habiliteringen och träffat min nya arbetsterapeut. Verkar vara av typen men lilla vän vad kan jag hjälpa dig med då. :01:

Usch, den sorten...

Och låt mig gissa... comhem?

Jag har bestämt mig för att fortsätta jobba deltid, jobbat vidare på texten jag är jättesen med, haft möte på jobbet angående vår rapportering till Riksbankens Jubileumsfond (vi skall redovisa hur vi kommit igång med att använda de 35 miljoner de har skänkt oss), berättat för min son om min forskning (han tycker att det är intressant :o ), ätit glass med honom (åh, vad gott det var!) och lagat och ätit älggryta.

18 september 2012, 22:00
Medlem
Nä det är Bredbandsbolaget och dom verkar vara av samma kaliber som comhem.

18 september 2012, 22:11
Medlem
Varit på Nada ( öron akupunktur).
Mycket minnen från barndomen dök upp.
Grät så jag blev alldeles blöt. :03:
Jag förstår varför jag bett om ursäkt för min existens.
Skönt att vara på en resa som äntligen går mot rätt håll.
Jag ska aldrig mer be om ursäkt att jag lever.
Och jag ska träna på att inte försöka vara så osynlig .
För jag har varit en osynliges expert.
Min mor har hela mitt liv sagt att jag var oönskad.
Resan kommer att vara smärtsam men läkande och helande.

Jag ser fram emot att bli en hel mamma och fästmö och en bra vän! :09:

19 september 2012, 18:43
Medlem
Har varit och handlat. Åt mat och sen har jag latat mig. Fick ett upprörande sms. Det var inte avsändaren i sig som gjorde mig upprörd utan det som smset handlade om. förhoppningsvis kan jag lugna ner avsändaren vid kvällens sypesamtal.

19 september 2012, 18:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.