Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Asmix surkart? Nej dra mig på en liten vagn! Tycker (även) jag iallafall. Och väldigt roligt att se fler inlägg från dig.


15 september 2012, 22:03
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det här blir mitt sista inlägg på ett tag. Jag kommer tillbaka när jag inte längre har flest inlägg. ;)


15 september 2012, 23:04
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Det här blir mitt sista inlägg på ett tag. Jag kommer tillbaka när jag inte längre har flest inlägg. ;)


neeej


15 september 2012, 23:08
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
dags att spamma forumet så shubbe kommer tillbaka


15 september 2012, 23:09
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Det här blir mitt sista inlägg på ett tag. Jag kommer tillbaka när jag inte längre har flest inlägg. ;)

Suck, du och dina upptåg... Ta en kask och betere som folk va. Vem ska hinna hämta in det där försprånget innan Heimdal blåser i Gälla tutan?


16 september 2012, 01:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Magknip och illamående. Varför kan folk inte bara vara snälla och rara mot varandra och tolka välvilligt? :03:


16 september 2012, 06:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag tycker att allt är jävligt jobbigt just nu. Jag bor långt från pojkvännen. Jag är trött. Snart kommer höstdepressionen på riktigt.Jag har ingen lust med vare sig hösten eller vintern. Har ingen lust med någonting egentligen. Allt känns bara jobbigt. Jag känner mig ensam fast jag inte är det. Sen måste jag förbereda mig för en flytt igen. Har ingen lust med det heller egentligen men jag måste. Jag har en vinter på mig sen måste jag flytta upp om det ska kunna bli någon relation. Ja innan ni andra dömer så vet ni ju ingenting så jag vill helt inte ha några kommentarer om den detaljen. Jag har fått nog av konstiga åsikter från folk så nu är jag trött på dom. Ingen av vare jag eller pojkvännen fixar en distansrelation egentligen. Därför måste jag flytta då han inte har möjlighet att göra det.


16 september 2012, 11:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Varför kan folk inte bara vara snälla och rara mot varandra och tolka välvilligt?

Hur kul är det?


16 september 2012, 14:33
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Magknip och illamående. Varför kan folk inte bara vara snälla och rara mot varandra och tolka välvilligt? :03:

Kram till dig vännen! :09:


16 september 2012, 14:34
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Magknip och illamående. Varför kan folk inte bara vara snälla och rara mot varandra och tolka välvilligt? :03:

Jag ska skärpa mig nu.
*välvilliga dräkten på*

Sluta ha ont i magen.


16 september 2012, 15:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron