Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu orkar jag inte mer idag. Tar ledigt resten av kvällen. Natten. Eh... whatever.

Fan - inget jobbat blev det idag heller.


15 september 2012, 23:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:

Jag är allergisk mot drama när det kommer från någon annan än mig. För då kan jag vara så underbart snusförnuftig.
Det där var inte logiskt alls kom jag på efteråt och har tänkt på hela kvällen.

Jag omformulerar: Jag är allergisk mot drama när det kommer från någon annan än mig, fast då kan jag vara så underbart snusförnuftig. Vilket är bra!

Så. Nu kan jag sova gott inatt.


16 september 2012, 01:25
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
CodeRedAlert skrev:

Jag är allergisk mot drama när det kommer från någon annan än mig. För då kan jag vara så underbart snusförnuftig.
Det där var inte logiskt alls kom jag på efteråt och har tänkt på hela kvällen.

Jag omformulerar: Jag är allergisk mot drama när det kommer från någon annan än mig, fast då kan jag vara så underbart snusförnuftig. Vilket är bra!

Så. Nu kan jag sova gott inatt.

*fniss* Jag kunde faktiskt inte låta bli att studsa på den tidigare formuleringen just p.g.a. logiken fastän jag förstod precis vad du menade. Ibland är det väldigt enerverande att ha asperger.


16 september 2012, 06:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Packa tvätt. Har tvättstugan imorgon igen.


16 september 2012, 10:19
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Äta frukost, vila, sexa och vara deppig.


16 september 2012, 10:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tydligen har internet bestämt att jag inte ska komma in på det stora forumet. Fel vid sidhämtningen.


16 september 2012, 10:29
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
kullan skrev:
Tydligen har internet bestämt att jag inte ska komma in på det stora forumet. Fel vid sidhämtningen.

Samma här. Kanske lika bra. De behandlar en illa.


16 september 2012, 10:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sheyen skrev:
Äta frukost, vila, sexa och vara deppig.

äta frukost, städa, sexa, plocka svamp och vara glad!!


16 september 2012, 10:37
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag ska ytterst motvilligt samla ihop henskapet här hemma och bege mig ut i vida världen medelst tåg.
Vår mission idag är att hämta hem diverse saker som vi egentligen verkligen inte behöver.

Sedan blir det allmän uppsträckning här hemma eftersom det är vardag imorgon igen.
Vet inte hur jag ska få orken att räcka men det är väl bara att göra det, ändå.
Jag misstänker att någon har klistrat fast min rumpa i stolen, vilket var mycket elakt gjort. :10:


16 september 2012, 15:06
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag slapp!
Det blev ingen tvångstågresa.

Nu ska jag istället ut med katterna varefter mat ska lagas och så har jag en trådidé som kanske måste skrivas, eftersom folk envisas med att gå med i enskilda idividers IPS-problematik och låter sig styras av dem genom indirekta och direkta hot om självskadebeteende och annat buhuu.
Intressant att se vilka som är mest lättstyrda. Det är inte alltid de man tror.


16 september 2012, 17:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron