| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn! 

| Författare | Meddelande |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!Jag åkte ur för att lösenordet ändrades. Bhuhu.  

|  
			| 15 september 2012, 20:53 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!Mongochatten klarar inte av så värst många som käftar emot samtidigt?   Det var roligt.

|  
			| 15 september 2012, 20:53 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!Faktiskt - roligt alltså.
 Kom igen nu - laglöst chat ska ju vara laglöst. Fegisar!

|  
			| 15 september 2012, 20:54 |  |  
		|  |  
			| rdos Medlem 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!Någon har kladdat med lösenorden. 

|  
			| 15 september 2012, 20:55 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!Fenrisulven* sade: Varde tjatt! Och det vart tjatt. Och Knatte och Fnatte följde med, och det vart afton, men varder det morgon på den andra dagen? *cliffhanger* ------------------------* Kortform: Fenren 

|  
			| 15 september 2012, 20:58 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!*fniss* Och ni undrar varför vi är tveksamma till att ansvara för en chatt? Seriöst?

|  
			| 15 september 2012, 21:00 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!Men jag hoppas att ni löser det och att det blir en bra chatt. 

|  
			| 15 september 2012, 21:07 |  |  
		|  |  
			| Yetin Medlem 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!sekterism och konspirerande är vanligt vid samhällsomstörtningar, det ska nog stabilisera sig ska du se   

|  
			| 15 september 2012, 21:10 |  |  
		|  |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!Jag drog mig ur. Vill inte ha något konto. 

|  
			| 15 september 2012, 21:12 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!

|  
			| 15 september 2012, 21:13 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |