Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!
Författare |
Meddelande |
Asmix
Medlem
|
Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!
Håller med att de som vill ha en chatt bör ta tag i detta själv och inte bara gnälla och ställa en massa krav på andra, som redan gör en stor insats för forumet.
|
15 september 2012, 15:45 |
|
|
Mats
Medlem
|
Tekniskt kan jag inte fixa en tjatt. Administrativt förstår jag inte vad som behöver göras. Aspergerforum har löst de tekniska och administrativa problemen med en tjatt inom ramen för det forumets ambitioner. Jag hoppades att även Aspieforum skulle klara det. Jag tror fortfarande att om man har lägre krav på "städad ton" blir administrationen enklare. Det blir helt enkelt inte så mycket man behöver in och peta i, tänker jag. Men jag kanske har fel? Lite trist att ett önskemål man själv inte har möjlighet att fixa ska uppfattas som gnäll.
|
15 september 2012, 15:54 |
|
|
Sheyen
Medlem
|
| | | | Mats skrev: Tekniskt kan jag inte fixa en tjatt. Administrativt förstår jag inte vad som behöver göras. Aspergerforum har löst de tekniska och administrativa problemen med en tjatt inom ramen för det forumets ambitioner. Jag hoppades att även Aspieforum skulle klara det. Jag tror fortfarande att om man har lägre krav på "städad ton" blir administrationen enklare. Det blir helt enkelt inte så mycket man behöver in och peta i, tänker jag. Men jag kanske har fel? Lite trist att ett önskemål man själv inte har möjlighet att fixa ska uppfattas som gnäll. | | | | |
IRC?
|
15 september 2012, 15:55 |
|
|
Ufo
Medlem
|
En bann är inget problem, det är en lösning, och ett kvitto på misslyckande. Det är vägen till en bann som är intressant.
|
15 september 2012, 15:56 |
|
|
Sheyen
Medlem
|
Du är dum. Det var inte jag som misslyckades; det var moddarna som inte förstod hur jävla lurade de har blivit.
|
15 september 2012, 15:59 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Oooooooo, va' sugen jag blir på att ansvara för en chatt...
|
15 september 2012, 16:01 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Hur skulle man hantera konflikterna, mer konkret?
|
15 september 2012, 16:05 |
|
|
Ufo
Medlem
|
|
|
|
Sheyen
Medlem
|
Okej, då. Då är du inte dum.
|
|
|
kullan
Medlem
|
Det finns Irc och chatzy.com. Vem som helst kan skapa ett chattrum och det behövs inget större jobb att vara Admin för det heller. Det är mina förslag på chatt.
|
15 september 2012, 16:15 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|