Ny tråd Svara på tråd  [ 147 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Nästa
Är du rasist? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Är du rasist?
Citera:
När det gäller nivån som det här forumet fått, instämmer jag med Mats.
Lite synd för den allmänna utvecklingen som asperger-rörelsen tar.
Jag har inga ambitioner att förändra. Jag har mina egna projekt att syssla med.

Det är väl tur då för oss andra att inte alla är lika präktiga som du och Mats, för då skulle det bli ganska tråkigt :lol:

11 februari 2010, 23:36
Medlem
Ufo skrev:
Mats skrev:
Som sagt, jag klarar inte av nivån här.

Jag skulle gärna diskutera ordspråket "Det är aldrig ens fel att två träter" på andra forumet. Det är aktuellt i fler än Albulenas fall. Men var gång man försöker vaska fram något där så låses trådarna.
Jag orkar inte engagera mig mycket mer i den snedvridna modereringen som är där. För jag upplever den just snedvriden.

Som du kanske förstår är det inte lämpligt att jag diskuterar modereringen av AspergerForum här.

Fenomenet "selektiv empati" diskuterar jag däremot gärna, om vi kan göra det seriöst. Men inte i kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.

12 februari 2010, 00:04
Medlem
Mats skrev:
Som du kanske förstår är det inte lämpligt att jag diskuterar modereringen av AspergerForum här.
Absolut, det vore inte rimligt att begära det.
Mats skrev:
Fenomenet "selektiv empati" diskuterar jag däremot gärna, om vi kan göra det seriöst. Men inte i kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.
Gärna, godnatt sov gott.

12 februari 2010, 00:07
Medlem
Jag är ändå bäst av alla. Jag är smart på ett sätt som ingen kan se. Och jag tänker inte avslöja hemligheten, nanana na na na!

12 februari 2010, 00:54
Medlem
:?:

12 februari 2010, 01:13
Medlem
Jag tror att SugmundFreud agerar språkrör!? ...eller är det bara vanliga toktics?

12 februari 2010, 01:21
Avslutat konto
Jag tycker bara det är trist att mellanmjölkssvenssonaspergare inte inser att de och deras livsstil är skräp.

Fick jag bestämma hade folk som Mats, Titti eller Alien inte haft någon yttrandefrihet någonstans. Folk som dom ska vara tysta och titta ned i marken. De och deras barn har lika lite människovärde som "tanterna", dvs inget alls.

12 februari 2010, 01:42
Medlem
Schueberird skrev:
Jag tror att SugmundFreud agerar språkrör!? ...eller är det bara vanliga toktics?

Språkrör? hur då? Ni hänger jag inte med alls, men jag köper tokticsen lalalala

Citera:
Josef3 skrev:
De och deras barn har lika lite människovärde som "tanterna", dvs inget alls.

Men jag är tant och har barn, om än vuxna, och jag tycker nog inte jag har så mycket gemensamt med sistnämda *damer* så jag hoppas du inte räknar mig som tant :(

Imorgon tänker jag göra Gioza :)

12 februari 2010, 01:50
Medlem
Förklaring till mitt utspel längre upp:
Jag häcklar sådana där Aspergare som tycker att det här forumet är under deras nivå, men själva inte presterar någonting heller.
Det finns gott om sådana, och de om några skämmer ut det så kallade Aspergerkollektivet.
Fast de är för dumma och inskränkta för att inse det själva, och så tycker de att tex sådana som jag skämmer ut kollektivet.

"Jag har annat för mig än att prata med idioter" är ett vanligt argument från sådana personer. Jaja, jag sticker inte under stol med att jag är en idiot, så det är lugnt, men jag har dock svårt att tolerera näsan i vädret-attityd från de som aldrig bevisar att de själva inte är idioter, utan bara spyr galla i en servett och sedan pyser iväg.

12 februari 2010, 02:45
Medlem
då tolkade jag det egentligen rätt för det var det första som föll mig in..... alla dessa präktiga människor som inte klarar nivån här, vilket väl med sannolikhet är tristast för dem eftersom de inte har något att säga här heller :)

TORRBOLLAR

12 februari 2010, 02:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 147 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.