Ny tråd Svara på tråd  [ 116 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Nästa
Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!
Fast jag tycker att det bara låter jobbigt med olika tjattrum man ska hoppa mellan. Folk är väl inte så känsliga här att det behövs?

15 september 2012, 10:33
Medlem
Nä jag tror inte det behövs med flera rum.

15 september 2012, 10:37
Medlem
Såg just att Sheyen är livstidsavstängd från tjatten på det andra forumet. :03:

15 september 2012, 10:46
Medlem
Mats skrev:

Men hjälp mig då! Ni måste få mig tillbaka. Ni får 200 spänn!

15 september 2012, 10:47
Medlem
Sheyen skrev:
Mats skrev:

Men hjälp mig då! Ni måste få mig tillbaka. Ni får 200 spänn!

Önskar att jag kunde... :(

15 september 2012, 10:59
Medlem
JAG VILL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ NI FATTAR INTE

15 september 2012, 11:00
Moderator
Personligen känner jag mig inte så jättehugad att införa något som verkar ställa till med så mycket konflikter. Kan inte de som vill chatta skaffa msn-konton eller liknande och utbyta kontaktuppgifter med varandra, och ta det den vägen? Så himla många brukar ju ändå inte vara inloggade här samtidigt.

15 september 2012, 13:37
Medlem
Varför är alla så saatans rädda för konflikter? :01: Låt folk puckla på varandra bäst de vill - särskilt måste man ha rätt att försvara sig.

15 september 2012, 13:42
Medlem
Men då undrar jag: Är det meningen att detta forum ska vara sovande nästan? Med en chatt så blir det lite mer fart.

15 september 2012, 13:48
Medlem
Incognita skrev:
Personligen känner jag mig inte så jättehugad att införa något som verkar ställa till med så mycket konflikter. Kan inte de som vill chatta skaffa msn-konton eller liknande och utbyta kontaktuppgifter med varandra, och ta det den vägen? Så himla många brukar ju ändå inte vara inloggade här samtidigt.

Det blir inte alls samma sak att utbyta kontaktuppgifter och tjatta privat jämfört med att hänga på en tjatt på ett allmänt forum. Det förstnämnda kräver för mycket av mig. Jag ska då till exempel lämna ut kontaktuppgifter till folk jag bara känner lite grann, förutom all administration som krävs för att bjuda in och få igång en tjattsession på msn...

Har det här forumet plötsligt drabbats av konflikträdsla? Vad fyller forumet då för funktion över huvud taget?

EDIT: Ser att nallen hann före angående mitt sista stycke.

15 september 2012, 13:50
Ny tråd Svara på tråd  [ 116 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.