Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
:11:

Och ändå glömde jag spånbarnen. Sådana som mig, med genomgripande störning i utvecklingen.


14 september 2012, 19:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
:11:

Och ändå glömde jag spånbarnen. Sådana som mig, med genomgripande störning i utvecklingen.

Jag gillar barn... :07:


14 september 2012, 19:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Förbannad! :05: Bredbandsbolaget hade ett driftstopp i Finnspång och det drabbade även mig igår mellan 12:40 och någon gång på småtimmarna inatt. Asså dom är inte seriösa. Dom har usla ledningar och ger ett uselt intryck på mig som kund. Det värsta är att jag är bunden till detta skitbolag till oktober nästa år. :03:


15 september 2012, 10:12
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Besviken över att när vi slår rekord i antal inloggade samtidigt så beror det på bråk på det andra forumet. :05:


15 september 2012, 21:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
äh, varje bråk kommer vi lite närmare kritisk massa serrö!


15 september 2012, 21:31
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ja, man får hoppas det. Annars är jag också missnöjd över den anledningen till många inloggade.


15 september 2012, 21:45
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag har loggat ut från det andra forumet. vet inte om jag loggar in igen.


15 september 2012, 21:50
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Till det som Incognita, Yetin och Zombie skrev.

Förvisso, men åtminstone för någon/några kan det möjligen också ha att göra med ett intresse för (en inpejling av) hur just detta forum kommer att kunna utvecklas framöver. Jag tycker mig i vart fall fått ut en del i fråga om detta sistnämnda, och även blivit stimulerad till att bidra mer sunt än vad jag gjort på senare tid, då jag väl mest varit en surkart.


15 september 2012, 21:58
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Asmix skrev:
Till det som Incognita, Yetin och Zombie skrev.

Förvisso, men åtminstone för någon/några kan det möjligen också ha att göra med ett intresse för (en inpejling av) hur just detta forum kommer att kunna utvecklas framöver. Jag tycker mig i vart fall fått ut en del i fråga om detta sistnämnda, och även blivit stimulerad till att bidra mer sunt än vad jag gjort på senare tid, då jag väl mest varit en surkart.

Åh, det lät positivt och konstruktivt. :08: Inte för att jag har uppfattat dig som en surkart. Men det var verkligen skönt att läsa något positivt just nu.


15 september 2012, 22:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Asmix skrev:
Till det som Incognita, Yetin och Zombie skrev.

Förvisso, men åtminstone för någon/några kan det möjligen också ha att göra med ett intresse för (en inpejling av) hur just detta forum kommer att kunna utvecklas framöver. Jag tycker mig i vart fall fått ut en del i fråga om detta sistnämnda, och även blivit stimulerad till att bidra mer sunt än vad jag gjort på senare tid, då jag väl mest varit en surkart.


Kul om du blir aktiv du har ju närmast varit ett fossil ;)


15 september 2012, 22:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron