Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Mitt inre spädbarn jollrar över att någon annan har tömt diskmaskinen. :11:


14 september 2012, 00:27
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
*ser spådbarnet för mig* :11:


14 september 2012, 14:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Varit lat , är lat, ursch inte likt mig! :11: men ibland är det väl bra att stanna upp och vara i nuet.
Tillåta sig vara lat . Våga stanna upp och känna . Våga känna känslor som man kan springa ifrån. :03:
Våga sörja att man blev känslokallt behandlad av sina föräldrar hela barndomen. För jag förstörde deras liv genom att komma till världen. ( de har gjort mig arvlös nu i somras) beviset för hur älskad jag varit.
Mina barn har alltid varit älskade och det känner de.
Jag har gett det jag aldrig fått.
Och jag utvecklades till en varm kärleksfull kvinna som bryr mig trots min barndom.
Det förstörde inte mina föräldrar, möjligtvis att jag är känslig och skör person.
Men det gör också att jag alltid tänker det bästa om alla. Och ser människors goda hjärta än yttre faktorer som bra jobb, och bil mm.Är oviktigt !
Oj detta blev djupt! Men man måste tillåta sig att sörja för att kunna glädjas och vara lycklig!
Kram från mig till er/ kaninmamma :09:


14 september 2012, 14:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
*ser spådbarnet för mig* :11:

Okej. Själv ser jag speedbarnet och spadbarnet.

On Topic: Trött, gnällig och hungrig.


14 september 2012, 14:34
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Varit lat , är lat, ursch inte likt mig! :11: men ibland är det väl bra att stanna upp och vara i nuet.
Tillåta sig vara lat . Våga stanna upp och känna . Våga känna känslor som man kan springa ifrån. :03:
Våga sörja att man blev känslokallt behandlad av sina föräldrar hela barndomen. För jag förstörde deras liv genom att komma till världen. ( de har gjort mig arvlös nu i somras) beviset för hur älskad jag varit.
Mina barn har alltid varit älskade och det känner de.
Jag har gett det jag aldrig fått.
Och jag utvecklades till en varm kärleksfull kvinna som bryr mig trots min barndom.
Det förstörde inte mina föräldrar, möjligtvis att jag är känslig och skör person.
Men det gör också att jag alltid tänker det bästa om alla. Och ser människors goda hjärta än yttre faktorer som bra jobb, och bil mm.Är oviktigt !
Oj detta blev djupt! Men man måste tillåta sig att sörja för att kunna glädjas och vara lycklig!
Kram från mig till er/ kaninmamma :09:

Ja, det är rent obegripligt hur vissa kan bli strålande som solar fast de har haft allt emot sig. Mot naturen, fast på ett bra sätt för omväxlings skull. Känn dig träffad. Bild :09: (Debbido är en till.)


14 september 2012, 14:36
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Zombie skrev:
*ser spådbarnet för mig* :11:

Okej. Själv ser jag speedbarnet och spadbarnet.

Och går jag ut ser jag ipadbarn och ipodbarn och Zepofanbarn och ajfånbarn. Eller kanske inte idag när regnet hänger i luften. Nåja. Jag går inte ut. Borde kanske. Vill ha tillbaka den där illusionen av att ha mycket energi, komplett med att veta vad jag ska göra med den och göra det.


14 september 2012, 14:41
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Varit lat , är lat, ursch inte likt mig! :11: men ibland är det väl bra att stanna upp och vara i nuet.
Tillåta sig vara lat . Våga stanna upp och känna . Våga känna känslor som man kan springa ifrån. :03:

Är inne i en liknande fas själv.


14 september 2012, 14:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Kaninmamma skrev:
Varit lat , är lat, ursch inte likt mig! :11: men ibland är det väl bra att stanna upp och vara i nuet.
Tillåta sig vara lat . Våga stanna upp och känna . Våga känna känslor som man kan springa ifrån. :03:
Våga sörja att man blev känslokallt behandlad av sina föräldrar hela barndomen. För jag förstörde deras liv genom att komma till världen. ( de har gjort mig arvlös nu i somras) beviset för hur älskad jag varit.
Mina barn har alltid varit älskade och det känner de.
Jag har gett det jag aldrig fått.
Och jag utvecklades till en varm kärleksfull kvinna som bryr mig trots min barndom.
Det förstörde inte mina föräldrar, möjligtvis att jag är känslig och skör person.
Men det gör också att jag alltid tänker det bästa om alla. Och ser människors goda hjärta än yttre faktorer som bra jobb, och bil mm.Är oviktigt !
Oj detta blev djupt! Men man måste tillåta sig att sörja för att kunna glädjas och vara lycklig!
Kram från mig till er/ kaninmamma :09:

Ja, det är rent obegripligt hur vissa kan bli strålande som solar fast de har haft allt emot sig. Mot naturen, fast på ett bra sätt för omväxlings skull. Känn dig träffad. Bild :09: (Debbido är en till.)

Tack !! :11: Det var otroligt snällt skrivet! Jag är rörd och tacksam när någon skänker mig vänlighet och godhet :09:
Min bild av mig är inte samma som andra har. Så jag blir förvånad när någon tycker att jag är en bra person.
Men du ska veta att jag blev väldigt glad och rörd.
Jag tar inget för givet i livet. :11: Och är lycklig och glad av livets små saker. Tack för att ni finns :09:


14 september 2012, 15:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Kaninmamma skrev:
Varit lat , är lat, ursch inte likt mig! :11: men ibland är det väl bra att stanna upp och vara i nuet.
Tillåta sig vara lat . Våga stanna upp och känna . Våga känna känslor som man kan springa ifrån. :03:

Är inne i en liknande fas själv.

Tänk att allt har en mening :09: att både du och jag går ur detta som starkare kvinnor!
Och kan ha större förståelse när andra behöver oss!
För vi har varit där själva, vi har substans i det vi säger som tröst och lyssnar.
Jag finns för dig :09: kram


14 september 2012, 16:04
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Sheyen skrev:
Zombie skrev:
*ser spådbarnet för mig* :11:

Okej. Själv ser jag speedbarnet och spadbarnet.

Och går jag ut ser jag ipadbarn och ipodbarn och Zepofanbarn och ajfånbarn. Eller kanske inte idag när regnet hänger i luften. Nåja. Jag går inte ut. Borde kanske. Vill ha tillbaka den där illusionen av att ha mycket energi, komplett med att veta vad jag ska göra med den och göra det.

Dina ord är som den vackraste poesi. :ugeek:


14 september 2012, 18:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron