Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Schueberird skrev:
CodeRedAlert skrev:
Schubbe kanske däremot känner sig skyldig till universums samlade skuldbörda, precis som han brukar.


Stopp och belägg här, unga Fröken. Nu får Ni allt förklara Er - annars tar jag tillbaka min absolution. ;)


Allvarligt talat, när brukar jag "ta på mig universums samlade skuldbörda"?

Tja, hmm.
Det brukar du inte!

:P


11 september 2012, 10:10
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Jag trodde att det var jag och Zombie som brukade tävla om den, typ. Men jag håller på att vänja mig av med det.

Jag vann!! :D

...

... eh... gjorde jag något fel nu? *asperger*


11 september 2012, 14:27
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Prestationsångest.


13 september 2012, 15:52
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hilfe! Jag behöver briljans NU. Häråt! Skicka hit det bara!


13 september 2012, 16:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idiot :shock: :01:


13 september 2012, 16:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Hilfe! Jag behöver briljans NU. Häråt! Skicka hit det bara!


*skickar lite briljans* Jag hade lite över. :04:

kullan skrev:
Idiot :shock: :01:


Ska du bo i idiotrummet?


13 september 2012, 16:36
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Åh, tack Schubbe - så oerhört generöst!


13 september 2012, 16:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ska du bo i idiotrummet?

Nä det hade jag inte tänkt.


13 september 2012, 16:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Åh, tack Schubbe - så oerhört generöst!


Håll till godo.


13 september 2012, 16:40
Inaktiv
Inlägg Re: Dagsform
Eftersom fritt val inte existerar och allt som händer och görs i universum är förutbestämt och beror på det "som hänt innan" så är jag nöjd med min muskeltillväxt. Jag vet vad mitt öde är och rätt rejäla muskler kommer ge mig extra boost inför "det". Jag har hela mitt vuxna liv vetat vad min uppgift är på jorden, eller anat, men den som lever får se.

Människor är små, små saker som vill vara stora och betydelsefulla. Om de väljer en röd tröja istället för en blå så tror dom att dom är "viktiga". Självfallet är dom nästan totalt irrelevanta, ungefär lika relevant som ett sandkorn i Sahara. Vi är alla en del av "det stora" och allt som händer orsakas av "det stora". Jag äcklar mig verkligen på folk som tror och försöker vara "något" som tex gud eller annat.

De dömmer människor och det som händer och sätter sig i sitsen som "gud", den allvetande. Jävla dumma schizofrena idioter. Oj nu var jag en sån också och dömde. Det finns inget fel och inget rätt och det finns inga bedömmningar, de är galenskap skapade av små, små saker, människor. En del skriver till och med böcker om sånt. Nu spyr jag.
:02:

Människor borde vara den mest avskyvärda företeelsen i universum, men det finns säkert värre. Oj nu dömmer jag igen. Schizo.


Tänker du tankar är du totalt galen och besatt av illusioner som du antagligen tror på.

Sluta tänka, sluta ljuga...


14 september 2012, 00:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron