Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Göra ett snabbt ryck och gå och köpa kravmärkt lakritsglass innan affären stänger. *sugen*


Mums lakris glass! :P mitt favorit godis är annars salta klubbor, djungel vrål.
Nu ska jag kolla på i rymden finns inga känslor.
Är det 7 gången tro.
Skratta åt när pappan säger 2300 det är mitt sista bud, när Simon inte vill krypa ur sin tunna.
Bli sugen på basket när jag ser att de skjuter mål på basket korgen.
Göra igenkänning när man inte förstår när någon säger att de inte är arga när de ser arga ut.
Att kommentera när någon ljuger, vi har ju inte tvättstuga den tiden. Eller inte förstå att det någon tänkt köpa i present, var tänkt att det var en hemlig julklapp. Inte ens när min älskade ufo puttar till mig och spelar dum, fattar jag, har du glömt vad du pratade om att du skulle köpa. Jag trodde du var smart säger jag. Fattade ju inte att det var en hemlis.
Att göra utfrågning som i mitt fall för någon vecka sedan, kan du läsa mellan raderna, när du läser en bok.
( nu skrev jag nu inte ner svaren på ett papper) men frågade säkert 7 stycken om samma sak.
Att vara lika klumpig och säga rakt på sak, som när Simon pratar med brorsans ex, och massor av grodor hoppar ur munnen( bildligt) för man säger ju bara som någon sagt eller vad man tycker.
Och att den man pratar med blir arg och tokig förstår man ju inte alls.
Jag sa ju bara sanningen. :01: sov gott mina vänner :09:


10 september 2012, 22:16
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ja godnatt! (Har ätit en halvliter lakritsglass nu, efter ett antal mackor med rökt renstek, och mår lite lätt illa.)

Är nu i valet och kvalet om huruvida jag skall försöka vara lite mer flitig ikväll eller ej.


10 september 2012, 22:25
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Ja godnatt! (Har ätit en halvliter lakritsglass nu, efter ett antal mackor med rökt renstek, och mår lite lätt illa.)

Är nu i valet och kvalet om huruvida jag skall försöka vara lite mer flitig ikväll eller ej.

Jag blir sååååå imponerad av flitiga människor med läshuvud. ;)
Jag är bättre på att vara snäll, glad, rolig, busig, lekfull!! Skratta så min omgivning börjar skratta för jag är så galet Skev!! :lol: suss gott :09:


10 september 2012, 22:30
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag tänker ofta att jag gärna skulle vilja byta mot just sådant...


10 september 2012, 22:46
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Jag tänker ofta att jag gärna skulle vilja byta mot just sådant...

Tänk om jag säger, när vi bytt!!
Bytt är bytt kommer aldrig igen! :lol: :shock:


11 september 2012, 07:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det finns inte så mycket annat att göra än att åka hem igen och äta den frukost som jag inte hann äta tidigare idag, eftersom jag var tvungen att sticka iväg och så är det i alla fall inte klart. :( Jag måste tvätta och dammsuga också.


11 september 2012, 14:42
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bara hopar sig intressanta texter och sajter som jag inte orkar läsa. Vad ska jag då göra? Flitig är man inte med trötthetssyndrom eller vad fan det är, men annars skulle jag också gärna byta till att vara en typ vars sociala behov motsvaras mod och förmåga. Eller åtminstone byta bort den här förbannade viljan att vara flitig. Gräset är alltid grönare på andra sidan, men vad gör man när det inte finns att beta? Även om man vet att det finns folk man inte anar som har det så.


11 september 2012, 15:49
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ja det är väl en punkt kvar på programmet. Kvällens skypesamtal med älsklingen :09:


11 september 2012, 19:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zombie skrev:
Bara hopar sig intressanta texter och sajter som jag inte orkar läsa. Vad ska jag då göra?

En del kan visst smalna av sina intressen mer eller mindre på beställning. Det minskar i alla fall volymen av oläst.


11 september 2012, 22:28
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag tänker jag skylla min ostädade lägenhet på att mitt inre spädbarn ville sova.


12 september 2012, 05:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.