Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag skjutit upp saker alldeles för länge.
|
10 september 2012, 19:44 |
|
|
Sheyen
Medlem
|
|
10 september 2012, 19:48 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
*tar fram en polygrip*
|
10 september 2012, 19:49 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Hmm, ena katten gnager på en bit...vad är det för något? Nåt snörvel har hon i munnen iaf. Det vill inte jag bli bjuden på.
Har delegerat till åttaåringen nu, hon har fått utförliga instruktioner för att fylla den STORA kastrullen med vatten. Den metallfärgade, alltså silver. Ja, den. Häll i vatten nästan ända upp. Ja, hälften och sedan hälften av resterande hälften. Locket på. Ja, locket som ser ut att passa till. Ställ kastrullen i mitten av vad heter det? Plattan!...Ja, den i översta raden längst till höger. Den stora. Sätt på RÄTT platta på sexan. Rätt platta. Titta noga på beteckningarna över vredet. Ser du vilken det är?
BRA! Nu väntar vi tills det kokar upp.
Varför gick jag inte upp och gjorde det själv?
|
10 september 2012, 19:52 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Nu var jag uppe iaf. och satte på rätt platta och kontrollerade allt i största allmänhet och vaskade av katt med bajsrumpa.
|
10 september 2012, 20:15 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Ja, det är ju också en idé, förstås.
|
10 september 2012, 20:16 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det låter väldigt likt mina fåfänga försök att få sonen att fixa sin egen frukost tidiga söndagmorgnar då han är outgrundligt pigg.
|
10 september 2012, 20:49 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Idag har jag tagit två steg framåt och ett tillbaka, så nu blir det till att vänta igen. Fan.
|
11 september 2012, 14:40 |
|
|
kullan
Medlem
|
Flummat runt på några forum.
|
11 september 2012, 19:32 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Gått kurs i doktorandhandledning hela dagen. Suttit på buss en massa och granskat en text som jag skall vara kommentator på inför publikation. Känner mig ganska slutkörd.
|
11 september 2012, 19:46 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|