Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Sheyen skrev:
Gift mig.

Grattis säger jag också! *strör virtuella risgryn*

Men litet oväntat var det att det plötsligt bara har hänt, när ni inte precis har hållit tyst om era avsikter...

7 september 2012, 15:16
Medlem
Grattis från mig med!
Må ni leva lyckliga i alla era dagar tillsammans.

Någon borde skapa en grattis-tråd åt de nygiftas ära. *tittar uppfordrande på er andra*

Jag har förbannat ont i tanden som inte längre sitter där den satt och har sovit bort hela dagen vilket jag lär fortsätta med.
Borde kanske gå upp och äta frukost?
Snart väller det in barn här.

7 september 2012, 15:25
Medlem
Jamen grattis!

7 september 2012, 15:47
Medlem
Bild

7 september 2012, 16:10
Medlem
Till Sheyen och Fenren som nu är tu'n

Lycka till som det ni lovat är i nu'n

ärbart herr således också fru'n

så som det här sports i ju'n

ett så evigt kuttrasju'n

och det utan tabu'n

tåsex till menu'n

kel uti farstu'n

som tu jehu'n

sen i paulun

bädd i dun

av emun

N. Puhn
I väntan på
John Blun

db

7 september 2012, 17:51
Moderator
Plockat kantareller, en halv ICA-kasse. Både trattisar och gula. Spårat kluster med enorma gula kantareller med näsan; det finns det vittnen på. Oj, vad vi skall frossa i svamp idag, min son och jag!

8 september 2012, 12:28
Medlem
Incognita skrev:
Plockat kantareller, en halv ICA-kasse. Både trattisar och gula. Spårat kluster med enorma gula kantareller med näsan; det finns det vittnen på. Oj, vad vi skall frossa i svamp idag, min son och jag!

Kan inte annat än att säga; vad trevligt med frosseri men måste det verkligen vara en halv ica-kasse svamp till renskavs-receptet, din näsa är välutvecklad så den näsan är det många som vill ha till nos på brukshundsklubben och efter det här kantarellsöket är det ju bara att fortsätta som tryffelhund, det gäller bara att utveckla gåvorna.

Min gamle vän hade en nos som jag fick äran att lära mig mycket av, det gällde ju bara att vara uppmärksam på vad den pedagogiska vännen signalerade med sitt kroppsspråk som accentuerades med svans öron och pointertass när bl.a någon exvis älg blev vittrad.

Jo jag lärde mig att känna igen doften av älg, tillräckligt känslig med min näsa är jag för att sen på stenåldersvis kunna slå ihjäl älgen när jag väl fått upp vittringen på den. Jag menar inte att jag går omkring i skogarna och slår ihjäl älg, bara att det är praktiskt att kunna om hungern skulle bli svår.

Idag ska jag gå till sjön och lukta på vatten. Har en aning känslig mage för kantarellmackor så eventuell svamp får ges bort eller så låssas jag bara inte se den.

db

8 september 2012, 14:17
Medlem
Först gjorde jag ingenting sedan handlade jag och nu gör jag ingenting.

8 september 2012, 17:32
Medlem
Incognita skrev:
Oj, idag? Grattis!

Japp! Tack! :D

8 september 2012, 18:07
Medlem
Zombie skrev:
Sheyen skrev:
Gift mig.

Grattis säger jag också! *strör virtuella risgryn*

Men litet oväntat var det att det plötsligt bara har hänt, när ni inte precis har hållit tyst om era avsikter...

CodeRedAlert skrev:
Grattis från mig med!
Må ni leva lyckliga i alla era dagar tillsammans.

Någon borde skapa en grattis-tråd åt de nygiftas ära. *tittar uppfordrande på er andra*

Yetin skrev:
Jamen grattis!

dygdig barbar skrev:
Till Sheyen och Fenren som nu är tu'n

Lycka till som det ni lovat är i nu'n

ärbart herr således också fru'n

så som det här sports i ju'n

ett så evigt kuttrasju'n

och det utan tabu'n

tåsex till menu'n

kel uti farstu'n

som tu jehu'n

sen i paulun

bädd i dun

av emun

N. Puhn
I väntan på
John Blun

db

Tack, mina söta små barn. :09:

8 september 2012, 18:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.