Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Jag konfronterade min stalker
Författare |
Meddelande |
sugmundfreud
Medlem
|
Re: Jag konfronterade min stalker
Å fan . Ja, vad ska man känna? Jag skulle bli irriterad, känna mig illa till mods. Men jag är ju väldigt paranoid. Är det en Aspergerstalker du har? Vet du vem det är?
|
9 februari 2010, 11:36 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Varför bli irriterad när någon vänder sin uppmärksamhet till en? Min paranoia har ju stoppat mig att sprida sånt jag inte vill skall komma fram, så det borde inte finnas något som gör mig illa till mods heller. Ja det är en aspiestalker, och jag vet vilket nick personen har.
|
9 februari 2010, 11:55 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Jag har lite svårt att hantera andras illvilja. En stalker är illvillig. Det låter bra det. Grejen är bara den att en stalker nöjer sig inte nödvändigtvis med att bara sprida dina texter, utan den kan även förfalska citat och lägga till saker själv så att man framstår som helt skev och mongoloid. I syfte att reta en, så klart. Aha.
|
9 februari 2010, 12:23 |
|
|
carl
Medlem
|
Det behöver inte vara helt dåligt med paranoia isf Fast att man inte har något saftigt liggande på internet kan ju betyda att man är tråkig också.. btw.. jag har inte fått besök av Josef3 ännu ... ()
|
9 februari 2010, 12:56 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Äh de får sprida vad som helst om en, bara de inte sprider sanningen.
|
9 februari 2010, 16:59 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Ja, sanningen är förvisso ofta det värsta, långt värre än vad någon kan hitta på, rätt inställning!
|
9 februari 2010, 19:03 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
En narcissist kan känna tillfredställelse men också, om personen som gör det är "ovärdig" i narcissistens ögon, stark vrede. Narcissister ser t.ex oftast fula och äckliga människor som just "värdelösa". Killen som stalkat mig är en ärketönt, en sån man inte skulle vilja bli sedd med i samma rum. Därför anser jag att det han gjort är en grav kränkning av mig. Det är BARA aspiestalkers som arkiverar saker på internet på det där sättet. Det är uteslutande ett aspergerdrag. En stark anledning till att jag HATAR dessa vidriga små MISSFOSTER utan social kompetens.
|
9 februari 2010, 19:06 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Min paranoia tillåter mig inte att skriva i den här tråden just nu.
|
10 februari 2010, 05:57 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|