Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag jobbat hela natten.

6 september 2012, 06:26
Medlem
Sjungit, bajsat, sovit och luktat skit.

6 september 2012, 09:17
Medlem
Sett ett kylskåp som kyls med helium-3.

6 september 2012, 09:32
Moderator
Jag tror att skolskjutsen flirtade med mig. :10:

6 september 2012, 09:33
Medlem
Schueberird skrev:
Är den i klass med Marina Abramovic formidabla organ?

Åt det hållet. Fast hennes gjorde henne vacker!

Jag har levererat barn på morgonen och stupat i säng. Och lyssnat nonstop på pianoversionen av Clocks.

6 september 2012, 15:38
Moderator
Det gick riktigt bra med skrivandet ett tag. :!: Hopp finns.

Nu har jag dock tappat koncentrationen. Det är inte klokt vad telefonförsäljare det ringer när man jobbar hemma en dag! Jag börjar förstå vad min mamma obsessar om. Det känns dock bra att jag blivit riktigt bra på att säga nej till dem på ett sätt som övertygar. Kanske något för folk att öva på i KBT, som första steg innan man går vidare till andra sammanhang där man behöver säga nej. :idea:

Har haft telefontid med min ökänt virriga psykiater och skrivit honom på näsan en del. :04: Jag kunde inte låta bli att nämna att det han inte kände till om min medicin faktiskt till och med står klart och tydligt på 1177.

En efterlängtad bok har anlänt med posten. Nu gruvar jag mig dock lite för att läsa i den.

6 september 2012, 15:53
Moderator
Just ja... Jag har ätit upp min sons mintglass också. :oops: Måste köpa ny.

6 september 2012, 15:54
Medlem
Städat!!! Har även varit på ett köpcenter med Fenren. Jag pallade fan inteeeeee... Gäspade och ville sova.

6 september 2012, 15:57
Moderator
Köpcenter är hemska! Städa skulle jag också behöva göra. Vad duktig du har varit idag, Sheyen!

6 september 2012, 15:59
Moderator
Incognita skrev:
Det gick riktigt bra med skrivandet ett tag. :!: Hopp finns.
*hejar på*

Incognita skrev:
Nu har jag dock tappat koncentrationen. Det är inte klokt vad telefonförsäljare det ringer när man jobbar hemma en dag! Jag börjar förstå vad min mamma obsessar om. Det känns dock bra att jag blivit riktigt bra på att säga nej till dem på ett sätt som övertygar. Kanske något för folk att öva på i KBT, som första steg innan man går vidare till andra sammanhang där man behöver säga nej. :idea:
Eller säg helt enkelt "(tack men) nej tack", lägg på och vägra låta det ta någon energi alls? Säger jag som brukar ha så svårt för sådant och gjorde det till och med i dörren häromdan. :? Antar att jag helt enkelt bara inte orkar annat längre.

Incognita skrev:
]Har haft telefontid med min ökänt virriga psykiater och skrivit honom på näsan en del. :04: Jag kunde inte låta bli att nämna att dethan inte kände till om min medicin faktiskt till och med står klart och tydligt på 1177.

Ojojoj. Det kan man kalla tillit. Eller aspig dumhet...

6 september 2012, 16:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.