Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Citera:
Hur ska då också jag veta vad sjöjungfrun lovade mig? Trogen som en mjuk kudde av ånger och ve och elände.


4 september 2012, 04:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
...eller nå't. Jag kommer inte på några bra rim på svenska just nu.


4 september 2012, 04:54
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
MEN GOD MORGON, DÅ.??


4 september 2012, 07:50
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Va? Vad väsnas du för? :o :?


4 september 2012, 09:11
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Incognita skrev:
Och som barn var jag förälskad i Richard Channing. :01: Han var faktiskt väldigt rar mot den där stackars personlighetskluvna kvinnan Jordan Roberts.
Richard Channing!!!! :09: :09:

Han var en av mina absoluta favoritkandidater till att befria mig från min oskuld på den tiden. Fast inte utan en viss vånda - han kändes helt oemotståndlig yet
samtidigt mycket gammal.

Vilken man.


4 september 2012, 14:51
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu ska jag drömma om pianoläraren. Hen finns.


6 september 2012, 01:49
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Kan jag få beställa en dröm, tack?
Den får gärna röra sig kring teman som ljusa sommarnätter och nattliga bad i sammetsvarta vatten - djupa skogstjärn och så. Det musikaliska temat ska vara läten från en ensam rördrom och smäktande pianospel från Bergakungens grotta. Den pianospelande Bergakungen ska vara en puckelryggig man likt mannen från Isfolket och han får gärna släpa mig in i grottan och helt mot sin vilja (eftersom han är en mycket rättfärdig man även om han blivit förpassat till ett ensamt liv djupt inne i skogarna på grund av något horribelt som kanske eller kanske inte var hans fel) våldföra sig på mig å det grövsta.

Men.
Jag har två knasgalna katter som galopperar runt här från rum till rum så eventuellt blir det svårt att somna. Konstigt att små katter med mjuka tassar kan låta så MYCKET?!
Vad hände med smygande, tassande och sådant?
Galopp är inget jag förknippar med katt fast att alla katter jag delat liv med faktiskt galopperat runt vissa stunder och speciellt gärna på nätterna.

TramsadolNatt over and out.


9 september 2012, 06:30
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jisses!
Nu är det tramsadolnatt.


9 september 2012, 07:07
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Eller nu.
DEFINITIVT!

Jag fick en tvångstanke om att se hur många trådar jag startat som fortfarande lever.

:10:

Katterna somnade före mig.


9 september 2012, 07:36
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hej på dig.


9 september 2012, 14:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron