Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Gå och handla tror jag och laga mat.


3 september 2012, 11:42
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Försöka bli av med klådan!!! (OBS! EJ FITTKLÅDA).

FY FAN VAD MINA HÄNDER OCH ARMAR KLIAR!!! Har tagit Atarax, men det fungerar ju fan inte. Den medicinen fungerar fan inte mot någonting!


3 september 2012, 15:09
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tja, klåda är den inget vidare mot. Jag har också provat förut när jag reagerade allergiskt mot allt möjligt. Men för mig bryter den faktiskt en panikångestattack.

Tavegyl är bra mot klåda. Det är en allergimedicin som man t.o.m. får äta när man är gravid, upp till sex tabletter om dagen. Fantastisk medicin. Inte tillrådlig att kombinera med alkohol, dock, och man kan bli trött.

Jag skall jobba vidare med min text (som jag är sen med men som jag tror kan bli riktigt bra till slut), betala räkningarna ( :oops: :oops: :oops: ), uppdatera min handi, boka om lite saker, och hämta min son. Idag kanske jag kan vara en så'n där rolig mamma som vill spela Uno och gosa. Håller på att läsa väldigt intressanta artiklar som jag skall använda i tidigare forskning.


3 september 2012, 15:27
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Håller på att ladda för att ta itu med räkningarna nu. Fattar inte varför det skall vara så himla trögt att komma igång med det! Det går ju fort bara man gör det.


3 september 2012, 22:20
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
För mig fungerar den inte som ångestdämpande. Jag tror dock att den stoppade kliandet... Det känns bättre idag.

On Topic: städa, knulla och äta.


4 september 2012, 07:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Åka och handla.


4 september 2012, 09:07
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Pilla mig i fittan, dricka cider och prova bröllopskläderna.


5 september 2012, 17:52
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Stilpoäng om du gör allt samtidigt tror jag


5 september 2012, 17:53
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Fredrik skrev:
Stilpoäng om du gör allt samtidigt tror jag

Jag kanske rent av borde filma det och lägga upp det på youtube...


5 september 2012, 17:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sen gör vi en remix


5 september 2012, 17:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.