Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Incognita skrev:
Ja ja. Men han finns ju inte. Bra va'?

Mycket bra. Kanske ännu bättre om man inte vänjer sig vid en vana heller bara för att den är ofarlig just där. Eller tvärtom säkerhetsventil? Kanske kan vara olika.


4 september 2012, 02:15
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
@Schueberird: Så det är därför du lagt av med modererandet? :P Så att du kan få fritt spelrum för att driva gäck med alla här? :P Började det klia i tangentbordet?

Förvänta dig inga privilegier bara! *sträng min* Som vanlig medlem kommer du att tuktas lika hårt som alla andra. Resistance is futile - you will be moderated. 8-)

@Zombie: Jag lovar på heder och samvete att om House gör mig illa så skall jag skälla ut honom efter noter. I fortefortissimo. House och jag go way back, you know. Och som barn var jag förälskad i Richard Channing. :01: Han var faktiskt väldigt rar mot den där stackars personlighetskluvna kvinnan Jordan Roberts.


4 september 2012, 02:23
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Lyckades googla mig till att det var några personer i Falcon Crest. Och det hela låter som gamla relationer. Okej då...


4 september 2012, 02:27
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Incognita skrev:
@Schueberird: Så det är därför du lagt av med modererandet? :P Så att du kan få fritt spelrum för att driva gäck med alla här? :P Började det klia i tangentbordet?

Förvänta dig inga privilegier bara! *sträng min* Som vanlig medlem kommer du att tuktas lika hårt som alla andra. Resistance is futile - you will be moderated. 8-)


Challenge accepted. :P


4 september 2012, 02:28
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Oh shit... :?


4 september 2012, 02:29
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
*överlämnar med varm hand detta modererande åt... någon annan*


4 september 2012, 02:33
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hmmm... Måste nog sova först i så fall.


4 september 2012, 02:34
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag blev plötsligt alldeles vansinnigt trött. Och min hankatt anser att det är hög tid att natta mig nu.


4 september 2012, 02:36
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Godnatt, mina herrar!


4 september 2012, 02:38
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Godnatt.

*säger inte (inte) åt Schubbe att gå och lägga sig*

*börjar istället för att själv lägga mig fundera över om jag ska fundera över vad det kan finnas för vinster med att vara medmänsklig endast under tjock förklädnad. Vet faktiskt inte om jag har funderat över det på allvar förut. Förefaller inte på alla sätt oattraktivt*


4 september 2012, 02:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron