Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Nope. Tänkte släppa ut Tintomara på grönbete i Kolmården där hon hör hemma.

Jo, hålfoten bestämde sig för att bli bättre när jag slutade tassa på tå för att istället stå stadigt med båda fötterna på jorden.


4 september 2012, 01:10
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Det skall bli så härligt! :D


4 september 2012, 01:26
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Incognita skrev:

Jo, hålfoten bestämde sig för att bli bättre när jag slutade tassa på tå för att istället stå stadigt med båda fötterna på jorden.


Trevligt att läsa om jag nu förstod något av det där rätt, på rätt sätt menar jag :01: vill inte lägga näsan i blöt men gör det ändå och det för att hålfötter som besvärar brukar signalera att det är någon annanstans än i just hålfoten som besväret sitter.

db :01:


4 september 2012, 01:28
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jaså, brukar de det? Det hade jag ingen aning om.

Nåja, jag antar att de flesta fötter mår bra av att användas till det som de är designade för att användas till.


4 september 2012, 01:34
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Incognita skrev:
Jaså, brukar de det? Det hade jag ingen aning om.

Nåja, jag antar att de flesta fötter mår bra av att användas till det som de är designade för att användas till.


Ptja, stoppa i skorna och gå stavgång med eller t.o.m i brist på TOM sparka folk i röva. eller tackvare TOM då :ugeek:

db :01:


4 september 2012, 01:39
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
He he... De är gjorda för att stå stadigt på jorden med.

Och för att vandra.


4 september 2012, 01:42
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Incognita skrev:
He he... De är gjorda för att stå stadigt på jorden med.

Och för att vandra.


Och för varandra... ehe tror att det finns någon visa om det, kanske något med Birgitta Andersson :?

Mja, trevligt att det inte var något som hindra dig från att vandra. :)

db


4 september 2012, 01:49
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Fötter :?

db :D


4 september 2012, 01:53
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Ha ha! Det påminner mig om min sons långa lista på sådant som han inte är ledsen över. Jag råkade säga att det var värst vad han var ledsen över allt idag då (just idag faktiskt) - och han bokstavstolkar, varför han kände sig nödgad att upplysa mig om hur fel jag hade... Han var bland annat inte ledsen över att han hade fötter. Det slutade med att vi konstaterade att det faktiskt finns en hel del att glädja sig åt i tillvaron.

Det är väl hälsofrämjande? :P


4 september 2012, 01:58
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Incognita skrev:
Ha ha! Det påminner mig om min sons långa lista på sådant som han inte är ledsen över. Jag råkade säga att det var värst vad han var ledsen över allt idag då (just idag faktiskt) - och han bokstavstolkar, varför han kände sig nödgad att upplysa mig om hur fel jag hade... Han var bland annat inte ledsen över att han hade fötter. Det slutade med att vi konstaterade att det faktiskt finns en hel del att glädja sig åt i tillvaron.

Det är väl hälsofrämjande? :P


Ja, det är det. :D

Även för mig, då jag nu kom på att det man inte har i huvudet får man ha i fötterna, och det kan man komma långt på. :P

db


4 september 2012, 02:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron