Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 
Gratis skräpfilm - Troma! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Gratis skräpfilm - Troma!
Här finns HINKVIS med b-film!

http://www.youtube.com/user/Tromamovies/

Troma? Vad är då troma?

Troma är enligt wikipedia:

Citera:
Bolaget producerar lågbudget independentfilmer som anspelar på 1950-tals skräck med inslag av fars. Många Tromafilmer innehåller samhällskritik och har blivit kultförklarade.

Tromas filmer är B-filmer som är kända för sin surrealism och automatism, tillsammans med användningen av chockerande bilder, och skulle kunna kategoriseras som chock-exploitation. Filmerna innehåller normalt öppen och överdriven sexualitet, grafiskt våld, gore och nakenhet, till den grad att Troma film (eller Troma) blivit ett begrepp synonymt med dessa drag.

Filmatiseringen av Ralf Königs tecknade serie om den kukätande kondomen kanske kan intressera särskilt Ron och sugis? :)

3 september 2012, 00:39
Medlem
Inlägg Re: Gratis skräpfilm - Troma!
Bild

3 september 2012, 00:46
Medlem
Haha, serien gick i Epix nån gång på gränsen mellan 80- och 90-tal :-)

3 september 2012, 13:06
Medlem
*Harkel* Troma är inte skräpfilm, filmerna är genialiska! Både Ron Jeremy och Lemmy förekommer i filmerna, bara en sådan sak!!!!

3 september 2012, 14:36
Medlem
Savanten Svante skrev:
Filmatiseringen av Ralf Königs tecknade serie om den kukätande kondomen kanske kan intressera särskilt Ron och sugis? :)

Den har jag givetvis sett för många år sedan :mrgreen: .

3 september 2012, 14:39
Medlem
sugmundfreud skrev:
Savanten Svante skrev:

Den har jag givetvis sett för många år sedan :mrgreen: .

Hihi! Då prickade jag rätt! :)

3 september 2012, 15:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.