Ny tråd Svara på tråd  [ 28 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Jag på facebook! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag på facebook!
Hej pappasvan och alla andra.
Även jag finns på facebook http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=1436911131

Vet faktiskt inte hur man fick dit namnet utan att även efternamn syns :?

Har addat de jag *känner så där * och addar väl vartefter jag känner mig för

7 februari 2010, 01:25
Medlem
Nä nåt facebook har jag inte.. men fan vad man kan få info om folk från den.. söker man på ett namn är det ofta det som kommer upp med intressen och bilder och vänner..

7 februari 2010, 02:08
Medlem
Problemet med facebook är att all världens foliehattar håller till där.
Dagligen så får man förfrågningar ifrån folk som vill bli vän med en, och sedan diskutera flygande tefat, invasioner av marsianer o annat rymdfolk, kidnappade kor och människor, Area 51, och cirkelformade fält på åkrar osv.... i all oändlighet.

7 februari 2010, 16:47
Medlem
Sant med facebook Ufo...

Men kunde inte låta bli att uttrycka mitt intresse i huruvida dina facebook "vänner" är resonliga eller inte... I alla fulla fall verkar dom ha mycket på hjärtat och vill lufta det mesta i diskussions väg och alternativ.. Men visst är det så, det som en gång var så personligt har yttrat sig i att "vänner" från lekis tiden man inte träffat mer än då gör förfrågningar på att lägga till en m.m och sedan kvarstår frågan : Vad fan ska man prata med dom om? Visst, vi hade gemensamma intressen "förr i tiden", men what about nu när det gått över 25år.. Kan väl säga man växt ifrån ett par stycken och dessutom skiljde man sig ju ur mängden redan då så man har väl inte fått med sig så många nära vänner utan mest flyktliga bekanta för folk inte "orkat hänga med en" genom tiderna.. Inte så många iaf utan hellre några nära och kära än många som man knappt känner...

I ytterligheternas ytterlighet ber jag om lov att få avrunda utan att närmare beskriva innehållet då jag tappat tråden eller inte hade någon egentlig anledning från början att ge mig i kast med detta ;-)

7 februari 2010, 18:04
Medlem
Jag har en hel skvätt *vänner* på facebook, blir tvungen att rensa mellan varven :)

Huvudsakliga anledningen har varit för att jag inte kunnat komma vidare i olika spel utan att få fler deltagare, nu har jag avslutat alla utom ett och håller på att rensa obekantingar, under tiden har jag *dolt* alla ointressanta människor :)

En annan anledning är just detta med gamla vänner, jag brukar ta emot förfrågan och om det visar sig att vi faktiskt har något att ge varandra längre så avvecklar jag dem under en rensning.

De enda jag sparar fast vi kanske inte ger varandra något direkt är faktiskt de autism-kontakter jag tror att jag iallafall då och då kan ha glädje av.

7 februari 2010, 19:58
Medlem
pappasvan skrev:
Sant med facebook Ufo...

Men kunde inte låta bli att uttrycka mitt intresse i huruvida dina facebook "vänner" är resonliga eller inte.
De jag har idag är seriösa människor, hade en utrensning och petade ALLA som jag inte visste på rak arm vilka de var.
Idag accepterar jag endast om jag känner igen människa.(IRL eller nätbekant)

Men förr så accepterade jag de förfrågningar man fick. Vilket var ett stort misstag, då nästan alla bara var troende utomjordingsfanatiker. Måttet blev rågat när jag dessutom upptäckte att en stor del tom var scientologer(kräks).

Så de som vill adda mig idag blir så illa tvungen att svara på den högst svåra frågan
-vem?
Så svara då inte CP3O :lol:

7 februari 2010, 21:14
Medlem
Jag lovar att svara r2d2 eller nåt annat om du inte känner igen mig! :)

7 februari 2010, 21:27
Medlem
Ganska förståeligt med ett sådant "namn" på Facebook. :D

Egentligen är ju hela stället definitionsmässigt till enbart för användande under ens äkta namn, och inte under några nicknamn, det var den stora grejen med det. It was bound not to work. :lol:

8 februari 2010, 14:58
Medlem
Jag har försökt bli vän med dig men du vet nog inte att det är jag, jag har nämligen inte skrivit det.

19 februari 2010, 23:19
Medlem
I nöden prövas facebookvännen Bild

6 januari 2011, 13:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 28 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.