Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Det låter som du har alla tentakler (känselspröt) där de ska vara. Du kan hantera situationer på ett effektivt sätt.

1 september 2012, 22:30
Medlem
sugmundfreud skrev:
Blivit utskälld av farsan för att jag inte uppfostrar min hund med misshandel a'la Cesar Millan.

Och skällt ut farsan för att han gör min hund nervös när han stapplar in här full som ett ägg och leker Cesar Millan. Jag sade skaffa din egna jävla hund och lek dawg whisperer full som ett ägg med den, eller håll käft. Ge fan i min hund, han är över 8 år gammal och färdigfostrad.

Min morsa sa att hennes väninna inte kan uppfostra sin hund, för "vi har ingen svensk motsvarighet till Cesar i Sverige". Man bara "Lol? Man måste inte ha någon jävla Cesar-wannabe!"...

1 september 2012, 22:37
Moderator
Fredrik skrev:
Det låter som du har alla tentakler (känselspröt) där de ska vara. Du kan hantera situationer på ett effektivt sätt.

Instämmer. Fortsätt freda dig och ditt hushåll. Man behöver det utrymmet. Och du som mår dåligt kanske bättre än de flesta.

Förresten tror jag det kan vara det bästa sättet att hjälpa din pappa också, så gott du kan eller ska hjälpa honom.

1 september 2012, 22:38
Medlem
Haft tvättstuga från 13-22, rastat katterna i regnet, duschat av ena katten i badkaret efter det, diskat, städat, skruvat i saker i garderoben som ramlat ner, monterat hjul och en större "bordsskiva" på ett nattduksbord samt klätt skivan med blommig vaxduk, smällt upp en halv vägg, ramat in två tavlor, sorterat kläder, skördat två squash, tagit en väldigt sen löprunda och hmm...ätit.

2 september 2012, 00:06
Medlem
Idag har jag inte byggt något alls och istället bara administrerat litegrann.

2 september 2012, 02:12
Medlem
Städat lite bland papper som hör till mina avklarade kurser. Sparar allt, naturligtvis, i sann OCD-anda. Följt twitter-diskussioner om missbrukspolitik. Sprungit, druckit upp öl jag skulle haft till kräftskivan imorgon (men jag har massa sprit så det löser sig).

2 september 2012, 02:17
Moderator
Så då var det tunglet som gjorde att man var uppe så förbannat länge i nattas då, och inte dålig självdisciplin. Vilken skillnad. *ironisk*

Och i mitt sovrum med fråndragna gardiner fick jag alldeles nyss känna på hur det är att vara en aspergare som ser allt i svartvitt. Eller i svart, kallblått och vitt, sådär som man tror bara finns på bilder. Borde gå ut i skogen och uppleva. Eller åtminstone uppleva, inte bara notera "oj vad häftigt det skulle vara att uppleva".

Blir kanske en sen fullmånekväll till utan skogspromenad, har ju ingen moral. Tur att det är dygnstimmar man missbrukar och inte alkohol. Särskilt i Sverige.

2 september 2012, 04:12
Medlem
Sovit länge och därmed förblivit vaken så länge att det vore tillrådigt att fortsätta vara vaken till ikväll.

2 september 2012, 04:23
Moderator
Tvättat. Usch, så mycket blöt tvätt det blev!

2 september 2012, 17:45
Medlem
Lagat mat. Packat tvätt. Imorgon är det min tur för det racet. :(

Käkat godis och varit på matshopping.

2 september 2012, 18:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.