Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Incognita skrev:
Zombie skrev:
Och det finns ingen mer sansad på tillgängligt språk förstår jag? (att också gå med i?)

Tänkte att jag skulle hålla mig till ett USA-baserat forum med enbart kvinnliga medlemmar. Minst riskfyllt så...

Oké, comprendo.

Incognita skrev:
Zombie skrev:
Kanske du kan se det där trevliga (*avundsjuk*) som mentala förberedelser, kraftsamling?

Hm, skall försöka se det så. Fast det känns misstänkt mycket som flykt. Å andra sidan är det ju bättre att fly genom en rask skogspromenad och äppelplockning än genom att gå runt i pyamasen hemma i lägenheten och tänka på allt man borde göra.

Kan ju hända att det var flykt. Eller att det var både flykt och omedvetet (och därför eventuellt sämre än nödvändigt?) svar på ett i och för sig verkligt behov.

Skulle kanske ha skrivit "omfunktionera i efterhand". Eller åtminstone "(lura lättjan och) merutnyttja".

1 september 2012, 21:22
Moderator
Promenaden var ett medvetet försök att åtminstone göra något konstruktivt av det som redan var en flykt. Och det var skönt att komma ut. Om jag hade unnat mig promenaden tidigare hade jag kanske rentav kommit mig för att skriva lite sedan.

1 september 2012, 21:25
Medlem
Gråtit och åkt hem. Jävla piss.

1 september 2012, 21:27
Moderator
Sheyen skrev:

Aj då, det låter inget vidare! Hur är det fatt?

1 september 2012, 21:28
Medlem
Incognita skrev:
Sheyen skrev:

Aj då, det låter inget vidare! Hur är det fatt?

Ptja... Det är ju bättre nu än innan iaf. Tack för att du frågade.

Jag var på en möhippa. Jag trodde verkligen att jag skulle klara av det mentalt (den var väldigt anpassad efter mig), men tro fan att jag fick ångest och mådde jättedåligt. Blev överstimulerad och stressad. Karln kom och hämtade mig.

Vi skulle gå på strippklubb, men det var fan fittigt dyrt. Man hade kunnat få 30 horor för de där pengarna...

1 september 2012, 21:32
Moderator
OK. Det var ju skönt att det är bättre nu i alla fall.

1 september 2012, 21:34
Medlem
Ja, nu är det lugn och ro som gäller. Skönt att vara hemma. Det här är min trygghet.

1 september 2012, 21:38
Medlem
Blivit utskälld av farsan för att jag inte uppfostrar min hund med misshandel a'la Cesar Millan.

Och skällt ut farsan för att han gör min hund nervös när han stapplar in här full som ett ägg och leker Cesar Millan. Jag sade skaffa din egna jävla hund och lek dawg whisperer full som ett ägg med den, eller håll käft. Ge fan i min hund, han är över 8 år gammal och färdigfostrad.

1 september 2012, 22:12
Moderator
sugmundfreud skrev:
Blivit utskälld av farsan för att jag inte uppfostrar min hund med misshandel a'la Cesar Millan.

Och skällt ut farsan för att han gör min hund nervös när han stapplar in här full som ett ägg och leker Cesar Millan. Jag sade skaffa din egna jävla hund och lek dawg whisperer full som ett ägg med den, eller håll käft. Ge fan i min hund, han är över 8 år gammal och färdigfostrad.

Oj! :( Bra sagt!

1 september 2012, 22:13
Medlem
Incognita skrev:
sugmundfreud skrev:

Oj! :( Bra sagt!

Ptja, han blev from som ett lamm och bjöd på chokladkex efter någon kvarts muttrande för sig själv. Jag förklarade även ingående hur hans alkoholism förstör relationen mellan honom och min hund för att hunden märker direkt när han är full och blir extra stissig och nervös av det och däför skäller mer, vilket har nada med min hunduppfostran att göra.

Han kallade mig wannabe hundpsykolog och sade att jag var en idiot som köper hundar som skäller, men han insåg efter att tag att jag har rätt.

Så jag hoppas på en fortsatt lugn kväll så jag kan gå och lägga mig snart utan att han stampar runt och skriker åt djuren här. Nu äter han upp katternas makrill på knäckebröd :mrgreen: .

1 september 2012, 22:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.