Ny tråd Svara på tråd  [ 126 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Nästa
Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF?
Var står det "tysta" eller något med den betydelsen?
Ordet "förföljelse" har ingen direkt sådan innebörd och står dessutom inom citationstecken. Jag ska tala om varför jag valde det: om jag minns rätt var det just det du anklagade mig för i en tidigare diskussion på det här forumet om rdos' idéer och uppträdande.

6 februari 2010, 22:15
Medlem
Zombie skrev:
[
Nu vill jag att ni följer de etiska normer ni tycks kräva att andra ska följa och citerar de(t) inlägg där jag, Asmix eller någon annan "i vårt läger" försöker tysta rdos eller få honom tystad.
Indirekt eller direkt, det verkar inte ha något annat syfte. Handlar inte bara om etik utan om sunt förnuft oxå. Bättre att lägga energin på något konstruktivt. Personlig utveckling t.ex

6 februari 2010, 22:16
Medlem
Apropå konstruktivt, så fick jag just abstraktet ifrån den italienske religionsprofessorn. Det ser väl ok ut. Religion är inte relaterat till AS, och "theory-of-mind" kan då inte vara relaterat till religion. Bygger på intervjuer med vuxna med AS (förmodligen i Danmark) och ett online-test (Aspie-quiz såklart). Låter helt ok för mig.

6 februari 2010, 22:33
Avslutat konto
Asmix skrev:
Josef3 skrev:
Jag tror jag träffade ganska rätt. Du är ett troll och din ovilja att dela med dig av erfarenheter och konkreta exempel bekräftar bara det.

Skaffa en flickvän istället ditt missfoster. Nej förslåt, jag glömde, du är ju inte evolutionärt kapabel till att attrahera andra sexuellt. Du är för ful.

Träffa rätt? Har du inte upptäckt din alldeles egna trolltråd ännu? Där har du fått en fin bild att klistra in i andra trådar när du fått troll- eller stalkervittring, vilket du ju är helt fenomenal på, måste jag erkänna.

Jag har ingen anledning att för dig berätta om mina kärleksrelationer eller om mina barn.

Du bevisar bara än en gång att du är ett rent spektakel.

Du har inga barn, och kommer aldrig få några heller. Du är evolutionärt skräp. En varelse som saknar sexuell attraktionskraft.

Jag är extremt attraktiv och även en metafysisk mästare. Därför är jag också så långt över dig evolutionärt att det ligger utanför din världsbild.

6 februari 2010, 22:42
Medlem
Josef3 skrev:
Asmix skrev:
-- citat --

Du har inga barn, och kommer aldrig få några heller. Du är evolutionärt skräp. En varelse som saknar sexuell attraktionskraft.

Jag är extremt attraktiv och även en metafysisk mästare. Därför är jag också så långt över dig evolutionärt att det ligger utanför din världsbild.

Sluta larva dig. Du vill väl ändå vara lite bättre än en inälvsparasit?

6 februari 2010, 22:46
Medlem
Josef3 skrev:

Du är bög, du kommer inte att få barn. Är du evolutionärt skräp?

6 februari 2010, 22:48
Avslutat konto
Jag är långt mycket bättre än dig, och det vet du också. Du verkar mest vara i psykisk obalans just nu. En bitter liten tönt. Ska nog starta en separat tråd om evolutionens skräp, de som helt saknar sexuell attraktionskraft.

Det spartanska och homosexuella SS, fullt av snygga och evolutionärt framstående bögar, rensade ut neurologiska och fysiska styggelser som du själv just för att ni inte ansågs ha existensberättigande. Vilket ni inte har.

Nazismen styrdes av aspergare och bögar, som dödade andra aspergare och bögar. Det om något talar evolutionens tydliga språk. Vissa är helt enkelt bättre. De sämre ska rensas ut. Du är sämre.

6 februari 2010, 22:52
Medlem
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:
---
Han har kanske packat bajs lite för ofta, så det rinner över där fram. Skulle ju förklara hans argumentation. :lol:

6 februari 2010, 22:53
Avslutat konto
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:

Vissa typer av homosexuella män är de mest högtstående varelserna som finns.

6 februari 2010, 22:53
Medlem
Josef3 skrev:
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:

Vissa typer av homosexuella män är de mest högtstående varelserna som finns.

Det lägger jag inget värde i i den här diskussionen. Men rent evolutionärt... hur långt kommer homosexuella?

6 februari 2010, 23:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 126 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.