Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Sheyen
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Rökt, druckit hallonsoda, beställt bröllopskäk, spelat League of Legends, Ätit korvtacos med mangoraja, bajsat (skitlustig färg! Typ svart. Man bara "kommer jag att dö nu?"), insett att det här forumet pwnar samt planerat in ett kvällssamlag.
|
30 augusti 2012, 20:50 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Shoppat horribla mängder barnkläder, köpt mobil och ett par barnstövlar. Betalat räkningar, diskat, rastat katterna, skördat krikon från diverse buskar på gården och undvikit grannmamman.
|
31 augusti 2012, 00:29 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Byggt saker.
|
31 augusti 2012, 01:20 |
|
|
Sheyen
Medlem
|
Haft sovmorgon.
|
31 augusti 2012, 08:07 |
|
|
Kaninmamma
Medlem
|
Okej tack för svar!! Jag har inte missat att gratulera brudparet! Vill önska dig en fin och bra helg!!
|
31 augusti 2012, 10:57 |
|
|
Kaninmamma
Medlem
|
Vilken effektiv kvinna!
|
31 augusti 2012, 10:59 |
|
|
Sheyen
Medlem
|
Shit, sorry! Missade att du hade skrivit det där! Nej, vi har inte gift oss än, men snart, så!
|
31 augusti 2012, 11:00 |
|
|
Sheyen
Medlem
|
En fin och bra helg vill jag önska dig också! On Topic: Sminkat mig.
|
31 augusti 2012, 11:01 |
|
|
Kaninmamma
Medlem
|
Tja sheyen! Tack för svar! Vad mysigt och romantiskt med bröllop! Undrar vad du ska ha för fint på dig och blommor mm. Kanske står i någon tråd men missat det. Ja jag ska träffa ufo med våra barn, simhallen, gå ut och fiska, mysa med tända ljus och lördags godis. Kanske spela finns i sjön. Vi som föräldrar kräks av att det är så tråkigt ungarna tycker att det är super kul! Kram på er! Kanske dags att kliva upp ur sängen!
|
31 augusti 2012, 11:13 |
|
|
Sheyen
Medlem
|
| | | | Kaninmamma skrev: Tja sheyen! Tack för svar! Vad mysigt och romantiskt med bröllop! Undrar vad du ska ha för fint på dig och blommor mm. Kanske står i någon tråd men missat det. Ja jag ska träffa ufo med våra barn, simhallen, gå ut och fiska, mysa med tända ljus och lördags godis. Kanske spela finns i sjön. Vi som föräldrar kräks av att det är så tråkigt ungarna tycker att det är super kul! Kram på er! Kanske dags att kliva upp ur sängen! | | | | |
Jag ska ha en kort klänning (vit med rosa detaljer). Ska även ha ett par rosa skor.
|
31 augusti 2012, 12:41 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|