Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF?
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF?
Äsch fan, nu gick popcornmaskinen sönder igen...
Jag är mestadels en åskådare till det mänskliga spektaklet.
|
6 februari 2010, 21:11 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Alla stater ljuger för sina medborgare. Rdos kanske sitter på den ultimata sanningen. Att han skriver sitt eget operativsystem gör saken biff. Det är dumt att försöka tysta honom.
Senast redigerad av Timeless 6 februari 2010, 21:16, redigerad totalt 1 gång.
|
6 februari 2010, 21:13 |
|
|
Ufo
Medlem
|
|
6 februari 2010, 21:15 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Nu fungerar inte "operativsystem" för människor på det sättet. Sannolikheten för att rdos sitter inne med någon ultimat sanning är inte större än att du Timeless gör det. Sedan får stater, organisationer, folk etc ljuga eller tala sanning bäst de vill. Det är inte märkvärdigare än så! Det är inte tal om att tysta någon. Utan om att granska vad hela faderullan går ut på. Upplysning skadar inte. Jag förbluffas ständigt över det slaget av rent ut sagt korkade felslut som somliga gör stup i kvarten, när de tror att bara för att någon är bra på något så skulle denna någon vara bra på något annat.
|
6 februari 2010, 21:37 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Ok. Jo, det är lätt att förbluffas hur korkade andra är och hur smart man själv är. Det är du inte ensam om att inse. Jag tycker att lögner är det värsta som finns, värre blir de när de kommer från någon stat/organisation.
|
6 februari 2010, 21:41 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Ditt skit spelar tyvärr alltför stor roll. Det kan jag hålla med om. För det tycks vara så att en annan faller för den - eller så är den mer i förädlad form, dvs bättre maskerad när du presenterar den. Informationen om den skiten är emellertid för diskussionen i denna tråd inte mer värd än informationen om mitt uträttande av nödvändiga uttömningar. Så där gick du på en nit. Men nu är jag hur som helst trött på ditt tjafs, från din kammare och din stylade vävvärld.
|
6 februari 2010, 21:49 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Ang. operativsystemkopplingen: Vem vill ha Bill Gates som fiende? I nuläget så har han förklarat krig mot ett virus i Afrika. Vinner han så är han världens mäktigaste levande man i mitt tycke. Till rdos operativsystem så finns det inte ågra virus än, vad jag vet.
|
6 februari 2010, 21:52 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Att klara av att avslöja horribla felslut behöver man inte vara någon stjärna för. Så jag har inte sagt något om min smarthet eller inte smarthet. Inte heller jag älskar lögner direkt, oavsett varifrån de kommer. Men det är inget som driver mig att kasta mig i armarna på folk som påstår sig vara de enda sanningssägarna. För så klok har jag blivit av livet att jag förstått att det bland dylika personer som vägrar ta till sig kritik finns många av de riktigt stora lögnarna och virrpannorna. En sund skepsis är att rekommendera.
|
6 februari 2010, 21:59 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Nu vill jag att ni följer de etiska normer ni tycks kräva att andra ska följa och citerar de(t) inlägg där jag, Asmix eller någon annan "i vårt läger" försöker tysta rdos eller få honom tystad.
|
6 februari 2010, 22:04 |
|
|
Ufo
Medlem
|
|
6 februari 2010, 22:11 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|