Ahau 1Har väntat på den 21 December 2012 i många år och hoppas det är dagen då butterfly effekten som får hela moderna samhället och civilisationen att rasa i form av ekonomisk kollaps, död av all elektronik, tredje världskriget eller att en gigantisk meteor plötsligt uppstår ur tomma intet och förintar planeten ala Melancholia. Eller att ett virus sprids som förintar 95% av jordens mänskliga befolkning. Eller ett virus som gör varje människa infertil och därmed början på slutet för den mänskliga terrorn på denna planet. Eller en alien invasion som i Falling Skies. Vad som helst bara vi blir utplånade och slipper samhällets bojor ifall vi lyckas överleva första vågen.
Om absolut ingenting katastrofalt sätts i rullning den 21 December i år blir jag mycket deprimerad och arg. Det är mitt sista hopp för att denna sista ynkliga tid jag tvingas vistas i detta patetiska liv ska ha något av relevans att uppleva om det så innebär att jag blir en av de första att sopas av jordens yta. Jag hatar världen, avskyr den, äcklas av den och ja allt som du kan förställa dig. Hoppas vi alla dör snart och plågsamt. Om inte ska jag fly till vildmarken och vara skogsmulle resten av mitt menlösa liv eller så länge jag står ut med det.
http://www.december212012.com/