Ny tråd Svara på tråd  [ 29 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Mayakalendern 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
Ahau 1

Har väntat på den 21 December 2012 i många år och hoppas det är dagen då butterfly effekten som får hela moderna samhället och civilisationen att rasa i form av ekonomisk kollaps, död av all elektronik, tredje världskriget eller att en gigantisk meteor plötsligt uppstår ur tomma intet och förintar planeten ala Melancholia. Eller att ett virus sprids som förintar 95% av jordens mänskliga befolkning. Eller ett virus som gör varje människa infertil och därmed början på slutet för den mänskliga terrorn på denna planet. Eller en alien invasion som i Falling Skies. Vad som helst bara vi blir utplånade och slipper samhällets bojor ifall vi lyckas överleva första vågen.


Om absolut ingenting katastrofalt sätts i rullning den 21 December i år blir jag mycket deprimerad och arg. Det är mitt sista hopp för att denna sista ynkliga tid jag tvingas vistas i detta patetiska liv ska ha något av relevans att uppleva om det så innebär att jag blir en av de första att sopas av jordens yta. Jag hatar världen, avskyr den, äcklas av den och ja allt som du kan förställa dig. Hoppas vi alla dör snart och plågsamt. Om inte ska jag fly till vildmarken och vara skogsmulle resten av mitt menlösa liv eller så länge jag står ut med det.


http://www.december212012.com/


23 augusti 2012, 00:07
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
Ameh... snälla människa!
Kryp in i din skogshydda och stanna där.


24 augusti 2012, 01:28
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
CodeRedAlert skrev:
Ameh... snälla människa!
Kryp in i din skogshydda och stanna där.


Uttryck med ord vad det är du försöker förmedla, nu framstår du ju bara som en efterbliven mupp.
Vuxna ord så alla förstår. Annars håller man käften.


24 augusti 2012, 10:45
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
Håll käften!!!

Hyddan framåt marsch. *visar med hela handen*

Tvätta munnen också.


24 augusti 2012, 23:22
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
Dig skulle man behöva lägga över knäet och rappa ordentligt på stjärten, olydiga lilla barnrumpa.
Aja baja, inte tjafsa med dom vuxna, då kan man råka illa ut kanske hamna i skamvrån med fåntratten på.


25 augusti 2012, 16:54
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
:lol:

Jag kände mig tvungen att kolla igenom din inläggshistorik efter att ha läst det där,
men blev inte nämnvärt klokare av det.


25 augusti 2012, 17:08
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
Nu börjar det allt dra ihop sig.
Har ni packat katastrofväskan, tagit ut alla besparingar i kontanter alternativt omvandlat dem till rent guld eller också konservburkar med corned beef/vita bönor i tomat, markerat vägen till närmaste bombsäkra skyddsrum osv. ?

Jag är så virrig så här på höstkanten så inget som ska blir av. Men eventuellt har jag en plan.


17 november 2012, 01:09
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
:10:

Vi äger två sovsäckar och två underlägg eller vad det heter. Samt faktiskt två tält.
Det här blir bra!

Jag ska även iklä mig ett extra par långkalsonger den 21.


16 december 2012, 04:08
Medlem
Inlägg Re: Mayakalendern
Det blir nog ungefär lika stor katastrof som y2k!


16 december 2012, 06:45
Moderator
Inlägg Re: Mayakalendern
Alltså... Kalendern tar slut för att den cykel har gått som krävs för att jorden, solen och galaxens centrum åter skall stå i en rak linje. Det är deras tidsenhet. Därefter får man ge ut en ny kalender, om man behöver en.

Sedan florerar det idéer om att det då skall vara dags att nå en högre medvetandenivå, och därmed lämna denna fysiska form, och det är ju möjligt att mayafolket hade lite för höga tankar om oss helt enkelt. Jag har ytterligt svårt att tro att vi alla plötsligt kommer att bli någon form av astralkroppar den 21:e. Skulle det mot förmodan inträffa, misstänker jag att vi kommer att ha föga användning för corned beef.

Fast kanske är det så att de som inte är mogna för en ny medvetandenivå (typ hela civilisationen utom möjligen Dalai Lama?) lämnas åt sitt öde på ett sätt som kräver corned beef?


16 december 2012, 09:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 29 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron