Re: Vad har du gjort idag?
måste känts som lyx att få äta lagad mat efter en vecka utan spis. Förstår att du riktigt njöt!!
Jo jag tror att alla är produktiva och smarta så här är en till som tror att du varit på jobbet!!
Ot kanske!
jag har mycket adhd uppfyllde kriterierna utan tvekan. Var ett solklart fall
Kolla på en film och sitta still utan conserta är omöjligt
Nu när jag träffat människor med as. Så märker jag oj vi är likadana, tänker lika, skrattar åt ordvitsar. Och jag har träffat 5 med as sista tiden och känt samhörighet. Som att liksom träffa folk från samma planet.
Deras ansikts utryck är lika med de de säger. Man måste inte lista ut, var det orden de sa som var rätt eller minen de gjorde.
Jag brukar tolka hur de ser ut, och strunta i vad de säger , för det brukar inte stämma!
Men vad vet jag. Jag svarar på vad mina kollegor frågar, de skrattar och säger att jag är rolig! Jag fattat noll
jag har ju inte ens skämtat. Svarat på deras fråga endast.
de måste tro att jag är en jävel på snabba roliga svar! Men svarar bara korrekt och sanningsenligt.
Ha en fin dag mina vänner! Jag skulle kunna skriva en bok om alla tokiga svar jag sagt till alla Nt .( eller i mitt tycke helt korrekta och sanning .)Ursäkta zombie för allt svammel!
ha en fin dag, blir så glad för trådsvar!!