Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
sugmundfreud skrev:
Bild

Fyllt år, dock ej ätit tårta.

Grattis! Du har överlevt ännu ett år - inte illa pinkat.

22 augusti 2012, 23:00
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Tittade precis på filmen Avatar och lyssnade på ljudet till filmen genom våra nya högtalare...
Ammmmmazing!
Nu lyssnar jag på Audien genom dem och ja, vi kan starta nattklubb i vårt sovrum, no problem.
:08:
Barnen är ute i hällregnet med sina gårdsbästisar, katterna smyger runt i lägenheten och spanar efter sovande nattfjärilar.

Laga mat nästa, lyckligtvis hann jag diska precis efter hemkomsten innan jag kraschade och nu har energin återvänt.

Filmen avatar är både härlig och sorglig! Kram :09:

22 augusti 2012, 23:01
Medlem
Tänk vad mycket man pinkar på ett år!!! :01:

22 augusti 2012, 23:03
Medlem
Nu ska denna tjattriga ekorr kaninen sova!nattti natti vänner! ;) :09:

22 augusti 2012, 23:07
Moderator
Incognita skrev:
sugmundfreud skrev:
Bild

Fyllt år, dock ej ätit tårta.

Grattis! Du har överlevt ännu ett år - inte illa pinkat.

Instämmer verkligen.

Får gratulera Kaninmamman också. Jo, det är vi flera som har känt, att de har skrivit om en själv när de skrev om Asperger. Och det är ju inte säkert att du inte är ADHD:are för det, vi är många som kör dubbelt. Varför vara snål mot sig själv? :mrgreen:

Godnatt! :09:

22 augusti 2012, 23:08
Moderator
OnT: lagat färdigt och ätit den mat jag fick frysa in för en vecka sedan när spisen gick sönder. Spisreparatören som jag inte hörde i morse hade tydligen utgått från att jag var på typ jobbet och lagt en lapp i hallen så att jag skulle se den när jag kom hem. Tja, roligt att någon tror man har ett produktivt liv iallafall.

22 augusti 2012, 23:46
Medlem
Zombie skrev:
OnT: lagat färdigt och ätit den mat jag fick frysa in för en vecka sedan när spisen gick sönder. Spisreparatören som jag inte hörde i morse hade tydligen utgått från att jag var på typ jobbet och lagt en lapp i hallen så att jag skulle se den när jag kom hem. Tja, roligt att någon tror man har ett produktivt liv iallafall.

;) måste känts som lyx att få äta lagad mat efter en vecka utan spis. Förstår att du riktigt njöt!!
Jo jag tror att alla är produktiva och smarta så här är en till som tror att du varit på jobbet!! ;)
Ot kanske! :01: jag har mycket adhd uppfyllde kriterierna utan tvekan. Var ett solklart fall :lol:
Kolla på en film och sitta still utan conserta är omöjligt :lol:
Nu när jag träffat människor med as. Så märker jag oj vi är likadana, tänker lika, skrattar åt ordvitsar. Och jag har träffat 5 med as sista tiden och känt samhörighet. Som att liksom träffa folk från samma planet.
Deras ansikts utryck är lika med de de säger. Man måste inte lista ut, var det orden de sa som var rätt eller minen de gjorde. :? Jag brukar tolka hur de ser ut, och strunta i vad de säger , för det brukar inte stämma! :mrgreen:
Men vad vet jag. Jag svarar på vad mina kollegor frågar, de skrattar och säger att jag är rolig! Jag fattat noll :01: jag har ju inte ens skämtat. Svarat på deras fråga endast. 8-) de måste tro att jag är en jävel på snabba roliga svar! Men svarar bara korrekt och sanningsenligt.
Ha en fin dag mina vänner! Jag skulle kunna skriva en bok om alla tokiga svar jag sagt till alla Nt .( eller i mitt tycke helt korrekta och sanning .)Ursäkta zombie för allt svammel! :roll: ha en fin dag, blir så glad för trådsvar!! ;)

23 augusti 2012, 06:27
Medlem
Gått upp 5:15 för att fixa till mig och åka till jobbet.
satte mig i bilen 5:45 för att åka de 5,5 milen till jobbet.
Klädde om och stämplade in på jobbet 06:30
Tog en kaffe och pratade lite skit.
Blev uppringd av tanten vid 07:05 och blev ombedd att åka hem eftersom hennes dotter är sjuk och hon skulle iväg med jobbet på nått.

Så det var till att åka hem direkt...

Summa summarum har jag åkt 11 mil idag för att vara hemma en hel dag.

23 augusti 2012, 09:40
Moderator
Burit ut en ung katt härifrån (jobbar hemma idag) ett antal gånger, då den tycks ha fått för sig att den skall bo här till mina egna katters stora förtret.

Sökt litteratur.

Varit allmänt ineffektiv och pms-ig.

23 augusti 2012, 15:34
Medlem
Jag har skrivit en tenta och gått med i handelshögskolans studentkår. Och köpt nationalekonomiböcker för 3000.

24 augusti 2012, 18:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.