Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ja, usch, jag var helt färdig igår. Idag känns det lite mer under kontroll, än så länge i alla fall.

Jag har klargjort tydligt för min son att det är absolut totalförbud för WoW-ljud. Skall han spela får han antingen använda hörlurar eller ha ljudet helt avstängt. Jag tror att jag har utvecklat en allergi mot det där ljudet, blir helt katastrofalt sönderstressad.

Texten jag måste få till snabbt här nu har faktiskt börjat arta sig. Tankarna började falla på plats igår, och det känns gångbart. Nu vet jag vad det är jag vill säga.

22 augusti 2012, 15:25
Medlem
Va'bra! :)

Jag har också kommit igång lite med jobbet idag, vilket känns bra. Förhoppningsvis håller den känslan i sig. Vissa grundläggande, rent tekniska problem har även formulerats, vilket är en bra början.

22 augusti 2012, 15:46
Moderator
Ah men strålande! :) Det är så skönt att kunna skönja en riktning.

22 augusti 2012, 15:48
Medlem
Helt klart är det så. :)

22 augusti 2012, 15:50
Medlem
Tittade precis på filmen Avatar och lyssnade på ljudet till filmen genom våra nya högtalare...
Ammmmmazing!
Nu lyssnar jag på Audien genom dem och ja, vi kan starta nattklubb i vårt sovrum, no problem.
:08:
Barnen är ute i hällregnet med sina gårdsbästisar, katterna smyger runt i lägenheten och spanar efter sovande nattfjärilar.

Laga mat nästa, lyckligtvis hann jag diska precis efter hemkomsten innan jag kraschade och nu har energin återvänt.

22 augusti 2012, 17:48
Medlem
Mat lagad, ätits och såvidare. Har tittat på Engelska mord med Leif G.V.
och ska fortsätta med min tv-kväll.

22 augusti 2012, 20:19
Medlem
Upptäckt begreppet showerbeer.

http://www.reddit.com/r/showerbeer

22 augusti 2012, 21:39
Medlem
Bild

Fyllt år, dock ej ätit tårta.

22 augusti 2012, 22:53
Medlem
Upptäckt begreppet aspie! Mina funktions hinder som jag trodde var av min adhd. De står visst på kriteriet i asperger. Ja ja mina funktions hinder har bara bytt namn.
Eller fått ett till! Utredning på G, men jag känner igen så mycket på asp.kriteriet. Och man skulle kunna tro att de skrivit om mig. ;)
Synd att jag inte fick super intelligens när det rördes till i huvudet när man blev till.
Men jag fick i alla fall en härlig humor!! :lol:

22 augusti 2012, 22:56
Medlem
Ett jätte grattis !! Hoppas du fick något annat gott och trevligt på din dag!/ kram :09: / kaninmamma

22 augusti 2012, 22:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.